Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Exclusive Line LED Navi Cruise Bluetooth

€ 19.245,-

Bouwjaar 01-12-2015
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 107.634 km
Deuren 5
Kenteken S-936-TH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Exclusive Line LED Navi Cruise Bluetooth


€ 19.245,-

Algemeen

Bouwjaar 01-12-2015
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 107.634 km
Deuren 5
Kenteken S-936-TH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Oude Luttikhuis
Contactpersoon Nick Oude Luttikhuis
Adres Denekamperweg 152
Postcode 7661 RL
Plaats Vasse
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)541 - 680532 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 13060577 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autooudeluttikhuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Te koop aangeboden deze prachtig luxe uitgevoerde Mazda CX-5 Exclusive Line uit 12-2015 met slechts 107.634km op de teller. Deze auto is voorzien van talrijke prachtige opties! Alle boekjes en uitdraai van het digitale service-boekje zijn uiteraard aanwezig en ter inzage. Deze CX-5 is volledig Mazda Dealer onderhouden en is voorzien van talrijke luxe opties zoals: Navigatiesysteem, Bluetooth, Stoelverwarming, Cruise control, Parkeersensoren voor + achter, Automatisch inklapbare spiegels, Afneembare trekhaak, Dodehoekdetectie, Led verlichting, Prachtige set lichtmetalen velgen en nog zo veel meerā€| Met een trekgewicht van maar liefst 1.800kg is deze Mazda CX-5 zeer geschikt voor het trekken van bijvoorbeeld een caravan of aanhanger!!
Deze Mazda CX-5 wordt U aangeboden voor slechts Euro: 19.245,- Rijklaar zonder bijkomende kosten, inclusief 3 maanden garantie! Autobedrijf Oude Luttikhuis , Vasse , TEL: 0541-680532 Voor een uitgebreide fotorapportage kijkt u op autotrack.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie