Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165PK Newground Navi Leder PDC 19inch 360 Camera

€ 35.950,-

Bouwjaar 02-02-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.846 km
Deuren 5
Kenteken Z-545-HZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165PK Newground Navi Leder PDC 19inch 360 Camera


€ 35.950,-

Algemeen

Bouwjaar 02-02-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.846 km
Deuren 5
Kenteken Z-545-HZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf 't Jan Scholten Team B.V.
Contactpersoon Henry Scholten
Adres Twentepoort West 13
Postcode 7609 RD
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 817095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jsteam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep 2021 - dec 2022

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 201 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 185 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.476 kg
Laadvermogen: 544 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 740 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF KOSTEN RIJKLAAR MAKEN EN 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE

Meer foto's zien? Bezoek ook de website van ons bedrijf op www.jsteam.nl

Zo goed als nieuwe Mazda CX-5 van de meest recente modelserie in de extra luxe Newground uitvoering voorzien van krachtige en zuinige 165PK 2.0 liter benzine motor.

Deze exclusieve speciale versie van de Mazda CX-5 heeft nog maar 32846km gereden en is o.a. voorzien van lederen / suède bekleding met groengeel stiksel en bies, 19inch Mazda lichtmetalen velgen, 360 graden rondom zicht camera, Apple CarPlay / Android Auto en de mogelijkheid om de mobiele telefoon draadloos op te laden.

Deze Mazda CX-5 is afkomstig van de eerste eigenaar en volledig dealer onderhouden (Mazda digitaal register beschikbaar).

De meeruitrusting van deze extra luxe Newground uitvoering bevat de volgende extra's:

E X T E R I E U R
o 19-inch lichtmetalen velgen, Black Metallic
o Buitenspiegelkappen in zwart
o Grille voorzien van groengele accentkleur
o Voorbumper en achterbumper in Silver
o Sierstrip zijkant, Silver
o Adaptieve bochtenverlichting (AFS)
o LED Signature-verlichting vóór en achter

I N T E R I E U R
o Zwart kunstlederen interieur met kunstsuède zitting, afgewerkt met groengeel stiksel en bies
o Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel (6-voudig)
o Interieurlijsten in zwart met groengeel accent
o 7-inch digitale meterset

V E I L I G H E I D
o Active Driving Display (ADD), projectie in de voorruit: kleuren head-up display met belangrijkste rij-informatie
o Traffic Sign Recognition (TSR)
o Smart City Brake Support Rear (SCBS-R): activeert remmen in noodsituatie bij achteruitrijden
o Driver Attention Alert (DAA)

C O M F O R T
o Stoelverwarming in drie standen vóór
o Wiper de-icer: ruitenwisserontdooier
o Stuurwielverwarming
o Smart Keyless Entry
o Dubbelzijdige kofferbakvloer met waterafstotend deel

M U L T I M E D I A
o 360° View Monitor
o Draadloos (Qi) oplaadsysteem voor smartphone
o Multimediasysteem Mazda Connect, met AM-/FM-radio, Bluetooth® en 6 speakers
o Mazda Connected Services
o 10,25-inch LCD-kleurendisp

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie