Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Skylease GT+|PDC|LED|LEDER|TREKHAAK|BOMVOL

€ 18.995,-

Bouwjaar 29-09-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 168.299 km
Deuren 4
Kenteken XK-972-N Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Skylease GT+|PDC|LED|LEDER|TREKHAAK|BOMVOL


€ 18.995,-

Algemeen

Bouwjaar 29-09-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 168.299 km
Deuren 4
Kenteken XK-972-N Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Uniek Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Zuivering 2A
Postcode 7671 SP
Plaats Vriezenveen
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 18313748 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.uniekautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • achterspoiler
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 201 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.335 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 715 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4550 x 1840 x 1680 cm
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Garantie: 6 maanden
Garantie: 15.000 km

Overige informatie
Bandenmaat: 235/60R18

ZEER MOOIE MAZDA CX-5 2.0 SKYACTIV-G 165 SKYLEASE GT+ | BOSE SOUNDSYSTEEM | DODEHOEK | LEDER INTERIEUR | CLIMATE CONTROL | TREKHAAK | ELEKTR. STOELEN | TREKGEWICHT 1.800 KG!

We hebben weer een bomvolle (facelift model) Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Skylease GT+ binnen in de prachtige kleur "Dolfijngrijs" metallic met voorzien van een krachtige 2.0 liter SkyActiv benzinemotor. Een Mazda CX-5 van het jaartal 2017 met 168.299 kilometers op de teller! Betreft een volle & luxe "Skylease GT+" uitvoering die fabrieksaf lekker vol is uitgerust met mooie opties. Deze dikke Mazda CX-5 is zeer rijkelijk uitgerust, zo heeft hij o.a. : Bose Soundsysteem, LED koplampen met LED knipperlichten, LED achterlichten, Navigatiesysteem, Vol leder interieur met elektrische stoelen, Keyless GO & Entry, Climate Control/ Digitale gescheiden Airco, Cruise Control, Lichtsensor, Regensensor, 18" velgen met gloednieuwe 235/60R18 Allseason banden, Dodehoek sensor, Privacy glass achter, Elektrische bedienbare & verwarmbare en inklapbare buitenspiegels, Verkeersbordenherkenning, Elektrische ramen voor en achter, Trekhaak, Line Assist, Stoelverwarming, Stuurverwarming, Parkeersensoren voor en achter, Zelfdimmend binnenspiegel, USB/ AUX-in aansluiting voor multimedia, En nog véél meer!

Complete onderhoudshistorie (van 0 tot heden altijd Mazda dealer onderhouden volgens fabrieksinterval), documentatie, boekjes, en 2 sleutels aanwezig. Kortom een keurige nette en complete auto die in topconditie verkeerd!

Wagen heeft op 18/1/2024 bij kilometerstand 167.281 een onderhoudsbeurt verkregen. Wagen wordt rijklaar geleverd inclusief een nieuwe APK tot 11/10/2025, professionele detailbehandeling, 4 x nieuwe 235/60R18 Allseason banden, voertuigcheck, luxe opgelegde kentekenplaten, en 6 maanden Autotrust garantie. Dit alles INCLUSIEF! Wij berekenen geen afleverkosten!

Wij werken enkel op afspraak. U kunt op afspraak bij ons

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie