Bouwjaar | 23-06-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.880 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GK-323-G Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-06-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.880 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GK-323-G Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Neplenbroek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goorseweg 33 |
Postcode | 7478 BB |
Plaats | Diepenheim |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 388604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfneplenbroek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2015 - apr 2017
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Skylease GT 2WD Bj 2015 Km 131.000 Dealer onderhouden 165pk 2e eigenaar
| AUTOMAAT | TREKHAAK | BOSE AUDIO | DODEHOEK DETECTIE | LEDER | VERWARMDE STOELEN | CRUISE CONTROL |
Dit is een auto die is ontworpen voor uw comfort. Deze Mazda CX-5 van het bouwjaar 2015 heeft 131.838 kilometer op de teller staan. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. En o ja, het lederen interieur is ook een vermelding waard! Al is het buiten nog zo koud, de stoelverwarming maakt alles weer goed! Ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen horen tot de voorzieningen op deze auto.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Het high performance audiosysteem produceert krachtige bassen en heldere hoge tonen. Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen full map navigatiesysteem vertelt u alles! De electronic climate control zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Audio-aanpassingen doen zonder de weg uit het oog te verliezen? Daar zorgt de audiobediening op het stuur voor! Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn DAB ontvangst, parkeersensoren voor en achter, regensensor, cruise control, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.
Zoals u mag verwachten van deze Mazda CX-5 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. De hellingproef is verleden tijd. De hill hold control zorgt voor volmaakte stilstand op ieder aflopend wegdeel. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.
Meer weten? Neem nu contact met ons op voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
WAAR INRUIL NATUURLIJK ALTIJD MOGELIJK IS,VAN UW AUTO,BOOT,CARAVAN,CAMPER,MOTOR,AANHANGER.
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden o
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.