Bouwjaar | 01-02-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.642 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-ZLZ-93 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 17.400,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.642 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-ZLZ-93 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gert van Keulen |
Contactpersoon | Gert van Keulen |
Adres | Traasterdijk 1 |
Postcode | 7437 RZ |
Plaats | Bathmen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 540719 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gertvankeulen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Keurig nette en mooie Mazda CX-5 2.0 SA-G 165 Skylease+ uit 2015, Origineel NL-Geleverde auto, Compleet uitgevoerd met o.a: Airco-Climatecontrol, Multimediaysteem met Navigatie, Bluetooth telefoonaansluiting, Trekhaak (1800kg Trekgewicht) 17" Lichtmetalen Velgen, Cruisecontrol, Parkeersensoren achter, Boordcomputer, Hoge zit/instap etc... Alle boekjes en 2 sleutels compleet aanwezig.
Deze CX-5 verkeerd in zeer nette staat!
Onze prijzen zijn altijd VOLLEDIG RIJKLAAR met de zekerheid van:
ï€ 3/4 Afgeleverd met onderhoudsbeurt* volgens fabrieksvoorschrift,
ï€ 3/4 BOVAG 40-puntencheck,
ï€ 3/4 Nieuwe APK (indien van toepassing),
ï€ 3/4 Aircoservice,
ï€ 3/4 Kilometerstandgarantie,
ï€ 3/4 Gereinigd en gepoetst tot showroomstaat,
ï€ 3/4 Inruil mogelijk,
ï€ 3/4 12 MAANDEN volledige BOVAG-garantie.
*Onderhoudsbeurt volgens schema incl. alle hieruit voorkomende kosten, b.v. vervanging van de distributieriem (indien binnen 1 jaar noodzakelijk), nieuwe banden, remmen, accu, enz. Kilometerstandgarantie en Gratis vervangend vervoer tijdens garantieperiode.
Wij adverteren met -volledig rijklaar- prijzen! U weet dus direct waar u aan toe bent. Dus geen verrassingen achteraf! Geen bijkomende kosten voor rijklaar maken!
Autobedrijf Gert van Keulen is officieel Hella Service Dealer en 100% Onderhouden-Expert dealer. Wij verzorgen graag het complete onderhoud van uw privé en zakelijke auto. Wij zijn BOVAG-lid en specialist in alle merken. Tevens Lease Service Partner. Meer informatie? Kijk op www.gertvankeulen.nl - Graag tot ziens in onze showroom!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.