Mazda CX-5 2.0 4WD ,GT-M LINE , LEER ,NAV, CAMERA , MEESTURENDE KOPLAMPEN , TREKHAAK

€ 13.450,-

Bouwjaar 26-03-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 187.309 km
Deuren 5
Kenteken RG-531-N Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Mazda CX-5 2.0 4WD ,GT-M LINE , LEER ,NAV, CAMERA , MEESTURENDE KOPLAMPEN , TREKHAAK


€ 13.450,-

Algemeen

Bouwjaar 26-03-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 187.309 km
Deuren 5
Kenteken RG-531-N Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VelJon
Contactpersoon R. Jonkman
Adres Hagweg 7
Postcode 8102 SL
Plaats Raalte
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21867811 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 225/65 R19
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 197 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.005 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard afleverpakket Veljon (inbegrepen): APK ( minimaal 6 maanden)Vloeistoffen , accu en verlichting controle.Tellerstand controle.Inclusief voertuig te naam stellen
- Garantie pakket (zonder meerprijs): Veljon is aangesloten bij Autotrust. U kunt een garantiepakket op maat afsluiten bij de aanschaf van uw auto.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard afleverpakket Veljon"): Autotrust garantie

Deze Mazda CX-5 komt uit 2014, werd geleverd van 01-02-2012 tot 28-02-2015 en kostte toen € 34.654,-. Deze geďmporteerde personenauto staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 118 kW (160 PK) en een cilinderinhoud van 1997 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 197 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,6 liter per 100 km en hij weegt 1350 kg. De APK is geldig tot 09-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden

Vraag naar de prijzen/voorwaarden!

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn 6 dagen in de week geopend op afspraak, ook in de avond uren is bezichtigen mogelijk. 06 21867811

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie