Mazda CX-3 CX-3 SKYACTIV-G 2.0 120 DYNAMIC

€ 19.250,- incl. BTW

Bouwjaar 01-05-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 30.428 km
Deuren 5
Kenteken SL-380-L Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Mazda CX-3 CX-3 SKYACTIV-G 2.0 120 DYNAMIC


€ 19.250,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-05-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 30.428 km
Deuren 5
Kenteken SL-380-L Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Bouwman B.V.
Contactpersoon Ton Vree-egberts
Adres Smeenkhof, 6
Postcode 7429 AX
Plaats Colmschate
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 623174 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijf-bouwman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

dagteller, toerenteller, abs, remkrachtverdeling, brakeassist, tractiecontrole, stabiliteitsregeling, airbagbestuurder, airbagpassagier, airbagopzijvoor, airbaghoofdvoor, airbaghoofdachter, gordelspanners, verstelbaregordelhoogte, startonderbreker, centraledeurvergrendeling, afstandbedieningdeurvergrendeling, elektrischeramenvoor, elektrischeramenachter, cruisecontrol, klimaatregeling, pollenfilter, parkeersensor, hoofdsteunenvoor, hoofdsteunenachter, derdehoofdsteunachter, derdedriepuntsgordelachter, verstelbarelendensteunbestuurder, hoogteverstellingbestuurder, hoogteverstellingpassagier, verwarmdezitplaatsenvoor, hoogteverstellingstuur, diepteverstellingstuur, leerbekleedstuur, middenarmsteunvoor, middenarmsteunachter, neerklapbareachterbank, indelenneerklapbaar, bekerhoudervoor, temperatuurmeter, klokje, boardcomputer, luidsprekers, stereoinstallatie, audiostuurbediening, bandenspanningssensor, intervalruitenwisser, regelbareinterval, ruitenwisserachter, gelaagdevoorruit, getintglas, beschermstripsopzij, bumpersmeegespoten, lichtmetalenvelgen, rechterbuitenspiegel, binnenuitverstelbarebuitenspiegel, elektrischespiegels, verwarmdespiegels, inklapbarespiegels, meegespotenspiegels, dimmendebinnenspiegel, halogeenkoplampen, verstelbarekoplampen, automatischinschakelendekoplampen, mistlampenvoor, mistlampenachter, zoemervergetenverlichting, verlichtebagageruimte, verlichtdashboardkastje, regelbaredashboardverlichting, leeslampjevoor, verlichtemakeupspiegel.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie