Bouwjaar | 28-03-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.757 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NP-670-L Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.757 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NP-670-L Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | autoservice van Bruchem |
Contactpersoon | Joberth Bakema |
Adres | Curieweg 2 |
Postcode | 8013 RA |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 4655233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 83985204 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobruchem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.130 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 605 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (2): Elke auto die bij ons verkocht wordt krijgt een aflevercheck/controle. Al onze auto's worden geleverd met 12 maanden BOVAG garantie en een nieuwe APK. De kosten hiervoor zitten bij de aankoopprijs inbegrepen!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Deze Mazda CX-3 komt uit 2017, werd geleverd van 01-04-2017 tot 31-07-2018 en kostte toen € 26.335,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 88 kW (120 PK) en een cilinderinhoud van 1998 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 192 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,9 liter per 100 km en hij weegt 1130 kg. De APK is geldig tot 28-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.Iedere auto ondergaat een aflevercheck. Deze wordt voor de aflevering uitgevoerd.
12 maanden BOVAG garantie is standaard op iedere door ons geleverde personen auto.
= Bedrijfsinformatie =
De online prijs is altijd inclusief:
- vakkundig gepoetste auto
- nieuwe apk voor aflevering
- 12 maanden wettelijke garantie
- afleveringscontrole
- mobiliteitspas voor 1 jaar !
( u kunt bijv. de ANWB opzeggen ).
voor € 595,- meerprijs krijgt uw auto extra :
- onderhoudsbeurt
- halve tank brandstof
- een mobiliteitspas voor West Europa
- inclusief volgende apk GRATIS
- inclusief Aircocheck
- inclusief Zomer- en wintercheck
- inclusief Sterreparatie voorruit
- inclusief Reparatie lekke band
- inclusief 10% korting op accessoires
Deze advertentie is met de grootste zorg opgemaakt. Niet alle sites geven alle informatie 100% weer, zoals wij ze hebben ingevoerd. Check gerust bij onze mobiliteitsadviseur voor de aanwezigheid van een voor u belangrijke optie of accessoire. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan deze advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.