Bouwjaar | 24-04-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.309 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-ZP-ZH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.348 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 2.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.309 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-ZP-ZH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.348 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rots Automobielen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aadijk 31 |
Postcode | 7602 PP |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 432398 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rotsautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2007 - mei 2009
Technische informatie
Koppel: 122 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 391 x 170 x 148 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 930 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Inruilkoopje!
Goed rijdende Mazda 2 1.3 S-VT 5DR 2008 Zilver Metallic
Internet meeneemprijs 2.950 euro!
= Bedrijfsinformatie =
PRIJZEN
Showroomprijs houdt in dat de wagen incl 3/6 maanden garantie + grote beurt wordt afgeleverd.
Meeneemprijs houd in dat de wagen incl nieuwe apk wordt afgeleverd.
BEZICHTIGINGEN
VOOR EEN BEZICHTIGING GRAAG TELEFONISCH CONTACT OPNEMEN EN EEN DAG VAN TE VOREN EEN AFSPRAAK INPLANNEN.
ZONDER AFSPRAAK BINNEN LOPEN IS UITERAARD OOK MOGELIJK, ALLEEN KAN DE WACHTTIJD SOMS TEGENVALLEN ( 30 min tot 2 uur ), IN DEZE DRUKKE PERIODE ADVISEREN WIJ OM EEN AFSPRAAK IN TE PLANNEN VOORDAT U AANRIJD.
LEVERING/TRANSPORT
OP LOCATIE DOOR HEEL NEDERLAND AUTOS AFLEVEREN IS MOGELIJK, WIJ REKENEN 1 EURO PER KILOMETER VOOR AFLEVEREN VAN UW NIEUWE AUTO EN EVENTUEEL UW INRUIL AUTO DIE WEER TERUG MEE KAN.
ALGEMEEN
De optielijst is met grote zorg samengesteld. Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is. Aanbevolen is opties die uw beslissing bij aankoop kunnen beïnvloeden alvorens uw aankoop te controleren. Aan de optielijst kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda2 Hybrid | Twee in één
Een hybride is een bijzondere auto. Onder de motorkap zijn zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor te vinden. Toch neemt Mazda de term hybride wel heel letterlijk: de "Mazda2 Hybrid" is namelijk ook een mix van twee verschillende auto's! En die wonderlijke combinatie is vernieuwd voor 2024. Autozine legt uit hoe dat zit...
De Mazda2 Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de 2. De Hybride aandrijving zorgt voor betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik. Minder comfortabel, wel dynamisch.
Plus
- vlot, levendig en zuinig
- modernere uitrusting dan standaard Mazda2
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- minder verfijnd dan standaard Mazda2
- weinig verschil met Toyota Yaris
- omslachtige procedure om snelheidswaarschuwing uit te schakelen
Conclusie
Waarom is de "Mazda2 Hybrid" twee in één? Omdat het een Mazda en een Toyota tegelijk is. En omdat er een benzine- en een elektromotor onder de motorkap liggen. Om met het eerste te beginnen: de Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de Mazda2. Onderhuids is de Mazda2 Hybrid een Toyota Yaris Hybrid. Aanpassingen aan de voor- en achterzijde geven de Mazda echter wel een eigen gezicht.
Mazda2 is deze samenwerking met Toyota aangegaan omdat een "full hybrid" een waardevolle aanvulling op het bestaande aanbod vormt. Een mild-hybrid is voordelig in aanschaf, maar biedt ook beperkte voordelen. Een plug-inhybrid zou te kostbaar zijn voor een compacte auto als deze. De "full hybrid" biedt een grote bijdrage aan het comfort, verbetert de prestaties en verlaagt het verbruik. Tegelijkertijd is de prijs gunstig.
Een nadeel van de samenwerking is dat het comfortabele, verfijnde, rustgevende karakter van de standaard Mazda2 verloren is gegaan. Daar staat tegenover dat het "donormodel" veel jonger is en daarom heeft de Mazda2 Hybrid een modernere uitrusting dan de standaard Mazda2. Zo biedt twee in één dus veel voordelen!