Bouwjaar | 25-11-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.758 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 35-SRZ-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.590 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-11-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.758 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 35-SRZ-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.590 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Selles Autos Kamperzeedijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kamperzeedijk 8789 |
Postcode | 8281 PC |
Plaats | Genemuiden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3446161 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sellesautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2010 - dec 2014
Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 177 x 164 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.323 kg
Laadvermogen: 617 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 687 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 10.000 km
Garantie: In combinatie met het afleveringspakket bieden wij 3 maanden volledige garantie.
6 Persoons CV9 met LPG installatie, hierdoor kunt u goedkoop tanken en rijden.
= Bedrijfsinformatie =
Is deze auto iets voor u? Via onze website kunt u gemakkelijk contact opnemen via whatsapp, telefoon of mail. Tevens is het mogelijk om een vrijblijvende inruil taxatie aan te vragen, zo weet u van te voren waar u aan toe bent. Onze occasions boven de 4500 euro worden afgeleverd met een geldige APK, voor een afleveringspakket (Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave, nieuwe APK en garantie) kunt u kiezen. Wij zijn dealer van de merken Nissan, Dodge Ram, Isuzu en Ssangyong, tevens zijn wij gespecialiseerd in 4x4 en (USA) Pick-ups. Wij staan voor service en kwaliteit, hiervoor waarderen onze klanten ons met een 9.2.
Maandag t/m vrijdag: 9:00 t/m 18:00
Zaterdag: 9:00 t/m 17:00
Zondag: Gesloten
Werkplaats en Magazijn
Maandag t/m vrijdag: 8:00 t/m 12:15 en 13:15 t/m 17:00
Zaterdag en Zondag: Gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Landwind CV9 | Wind-wind situatie
Een grote, zespersoons gezinsauto voor de prijs van een kleine auto. Daarmee wil het nieuwe, Chinese merk "Landwind" de Europese markt veroveren. Het eerste model van Landwind is de "CV9", een zespersoons MPV. In vergelijking met even grote auto's van gerenommeerde merken, is deze Chinees zo'n tienduizend euro goedkoper. Een win(d)-win(d) situatie?
Een grote gezinsauto voor een hele kleine prijs. Het is overduidelijk merkbaar waar bezuinigd is (materialen, weggedrag, etc.) maar daar is de prijs ook naar.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- uiterst comfortabel
Min
- weinig raffinement
- indirecte / gevoelloze besturing
Conclusie
Levert Landwind met de CV9 een grote gezinsauto voor de prijs van een kleine auto? Ja, maar alle waar naar z'n geld. Het is namelijk duidelijk merkbaar waar het voordeel is behaald. De CV9 heeft een eenvoudige uitrusting en weinig elektronica. Iedere vorm van raffinement is afwezig en originaliteit is ver te zoeken.
De beloofde ruimte is echter in overvloed aanwezig, inclusief een slim systeem om twee extra zitplaatsen te creëren. De rijeigenschappen zijn voldoende. De prestaties en het verbruik zijn zelfs vergelijkbaar met die van MPV's van de gevestigde orde. Het onderstel is niet afgestemd op rijplezier, maar puur op comfort.
Of de problemen uit het verleden adequaat zijn opgelost, zal binnenkort duidelijk worden. Binnen enkele maanden ondergaat de CV9 een eerste officiële botsproef en dan zal blijken of het de Chinezen ook in Europa voor de wind zal gaan.