Land Rover Range Rover Sport P550e Autobiography PHEV - 23'' inch - Cold Climate Pack - Black Pack -
€ 157.450,- incl. BTW
Bouwjaar | 20-11-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.512 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-376-HR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | - |
Land Rover Range Rover Sport P550e Autobiography PHEV - 23'' inch - Cold Climate Pack - Black Pack -
€ 157.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-11-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.512 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-376-HR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Munsterhuis Exclusief BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudstraat 31-49 |
Postcode | 7554 NG |
Plaats | Hengelo Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2555372 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.munsterhuisexclusief.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2023 - 2024
Productienummer: 5002239741
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 160 kW (218 PK)
Vermogen brandstofmotor: 294 kW (400 PK)
Koppel: 800 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 71 liter
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 242 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 200 x 182 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.710 kg
Laadvermogen: 740 kg
GVW: 3.450 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 17 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,7 l/100km (1 op 142,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 274 - € 300 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 20-11-2025
*** Deze Land Rover Range Rover Sport is in gebruik als demo auto. Hierdoor kan de kilometerstand afwijken. Neemt u contact op met onze verkopers voor beschikbaarheid en/of actuele kilometerstand. ***
Het certificaat Land Rover Approved wordt uitsluitend toegekend aan jonge Land Rover occasions met de volgende voorwaarden:
- De auto is aan u verkocht door uw offciele Land Rover dealer,
- de Land Rover is nooit ouder dan 84 maanden,
- De Land Rover heeft bij aankoop minder dan 150.000 km gereden,
- Uw Auto voldoet aan Land Rover's zeer strenge kwaliteitseisen.
Deze Approved Land Rover is daarom inclusief:
- 24 maanden garantie
- 24 maanden Land Rover Assistance
- 165 gecontroleerde inspectiepunten
- Reconditionering door Land Rover getrainde technici
- Originele Land Rover onderdelen
- Gecontroleerde historie en herkomst
- Uitgevoerde rijtest door Land Rover getrainde technici
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!