Land Rover Range Rover Sport P440e Dynamic SE Head-Up display, Standkachel, 23''
€ 131.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 15-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Land Rover Range Rover Sport P440e Dynamic SE Head-Up display, Standkachel, 23''
€ 131.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Klaas & Terlouw |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vonderweg 33 |
Postcode | 7468 DC |
Plaats | Enter |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 1301234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.klaas-terlouw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2022 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 221 kW (300 PK)
Vermogen elektromotor(en): 104 kW (141 PK)
Vermogen brandstofmotor: 324 kW (441 PK)
Koppel: 620 Nm
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 71 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.735 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg
Wielbasis: 300 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,8 l/100km (1 op 125,0)
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 695 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 15-06-2026
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
EXTERIEUR
Eiger Grey
Dak in carrosseriekleur
Glazen panoramadak met schuif-/kanteldeel vóór
Pixel LED-koplampen met signature-dagrijverlichting
Mistlampen vóór
Privacy glas
Gehard glas voor voor-/achterportierruiten en achterste zijruiten
Extra warmtewerende voorruit
INTERIEUR
Stoelbekleding in Windsor leder
Stoelbekleding in geperforeerd Windsor leder in Ebony, met interieur in Ebony
20-voudig elektrisch verstel- en verwarmbare voorstoelen met memoryfunctie en achterbank met elektrisch verstelbare rugleuning en verwarmbare buitenste zitplaatsen
Extended Leather Upgrade
Hemelbekleding in Ebony
Interieurafwerking in Fine Brushed aluminium
Volledig met leder bekleed stuurwiel
Head-Up Display
Meridian(TM) audiosysteem
Cold Climate Pack:
Verwarmbare voorruit
Verwarmde ruitensproeiers
Verwarmbare stuurwielrand
Dubbele zonnekleppen met verlichte make-upspiegels
Configureerbare sfeerverlichting
Interieurvoorverwarming en -koeling
ClearSight-achteruitkijkspiegel
Laadkabel voor 230V- of Schuko-stopcontact
Bagagevloerverdeler
Configureerbare programma's
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!