Land Rover Range Rover Sport 4.2 V8 Supercharged YONGTIMER 391pk uniek

€ 17.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-11-2006
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 201.326 km
Deuren 5
Kenteken G-391-RS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.197 cc
Vermogen 288 kW (392 pk)

Land Rover Range Rover Sport 4.2 V8 Supercharged YONGTIMER 391pk uniek


€ 17.500,-

Algemeen

Bouwjaar 15-11-2006
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 201.326 km
Deuren 5
Kenteken G-391-RS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.197 cc
Vermogen 288 kW (392 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Neplenbroek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Goorseweg 33
Postcode 7478 BB
Plaats Diepenheim
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)547 - 388604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfneplenbroek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2005 - sep 2009

Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 88 liter
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 193 x 187 cm
Wielbasis: 275 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.530 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 3.125 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 374 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 15,9 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik in de stad: 22,8 l/100km (1 op 4,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 11,9 l/100km (1 op 8,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal

Datum eerste toelating 15-11-2006
Kilometerstand 201.957
Brandstoftype Benzine
Cilindervolume 4197 cc
Stroom 287 kW / 391 PK
Overdragen Automaat
Lichaamstype SUV/terreinwagen
Euro-klasse Euro 4
CO2-uitstoot gecombineerd 374 g/km
Massa beteugelen Onbekend
BTW/Marge Marge

Achterbank in delen neerklapbaar, Achterspoiler, Airbag(s) hoofd achter, Airbag(s) hoofd voor, Airbag(s) side voor, Airbag bestuurder, Airbag passagier, Airco automatisch, Alarmsysteem, Aluminium interieur afwerking, Anti Blokkeer Systeem, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Anti Slip Control, Audioinstallatie met CD-wisselaar, Bagagedek, Bi-xenon koplampen, Binnenspiegel automatisch dimmend, Buitenspiegels elektrisch inklapbaar, Buitenspiegels elektrisch verstelbaar, Buitenspiegels verwarmbaar, Bumpers in carrosseriekleur, Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, Cruise control, Dimlichten automatisch , Elektronische remdistributie, Elektronisch Stabiliteitsprogramma, Elektronisch Stabiliteitsprogramma (ESP), Elektrische ramen voor, Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen, Halogeen mistlampen, Houten versnellingspook, Isofix bevestiging voor kinderzitjes, Koplampen adaptief, lederen stuurwiel, Lichtmetalen velgen 20" , Luchtvering, Luxe lederen bekleding, Navigatie-systeem volledige kaart, Parkeersensor voor en achter, Regensensor, Start blokkering, Tractie Controle Systeem (TCS), Voorstoelen verwarmd, Wis-/was installatie voor koplampen

Algemeen
Registratie G391RS
VIN-nummer SALLSAA347A******
Maken Landrover
Model Range RoverSport
Type 4.2 V8 met supercharger
Het rijden Voor + Achter
Typegoedkeuring nr e11*2001/116*0243*02
Datum van typegoedkeuring 17-07-2006
WAM-verzekerd Ja
Geldige registratie Ja
Geschiedenis
Kilometerstand 201.957
Jaar 2006
Datum eerste toelating 15-11-2006
Datum eerste toelating (Nederland) 14-11-2019
Importeren Ja
Datum laatste APK 09-12-2021
Lichaam
Kleur Grijs
Aantal deuren 5
aantal zitplaatsen 5
Aantal wielen 4
Locatie VIN Tegen r. balk een. vooras
Segment U
Motor en prestaties
Aantal cilinders 8
Cilindervolume 4197 cm2
Vermogen (kW) 287
Maximale riem 3500 tpm

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie