Land Rover Freelander 1.8i Hardback XE VOOR EXPORT
€ 1.499,-
Bouwjaar | 11-07-2000 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 283.597 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 72-FT-PR Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-07-2000 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 283.597 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 72-FT-PR Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hoeve Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westeinde 162C |
Postcode | 7711 CR |
Plaats | Nieuwleusen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11263743 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfrahoeve.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 195/80 R15
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 181 x 181 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 248 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik in de stad: 13 l/100km (1 op 7,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Deze Land Rover Freelander komt uit 2000, motor en versnellingsbak zijn goed, wel is de druklager van de versnellingsbak hoorbaar. Koppeling moet vervangen worden./ ENGINE AND GEARBOX ARE GOOD. RELEASE BEARING AUDIBLE CLUTCH NEEDS TO BE REPLACED/ SILNIK I SKRZYNIA BIEGOW SA DOBRE. LOZYSKO OPOROWE, SLYSZALNE SPRZEGLO WYMAGA WYMIANY / MOTOR UND GETRIEBE SIND GUT. DAS AUSDRÜCKLAGER DER AKUSTISCHEN KUPPLUNG MUSS ERSEZT WERDEN / DVYHUN I TRANSMISIYA KHOROSHI. NEOBKHIDNO ZAMINYTY PIDSSHYPNYK AKUSTYCHNOHO VYKLYUCHENNYA ZCHEPLENNYA.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn een klein autobedrijf dat altijd actief op zoek is naar goedkope en betaalbare autos. Vandaar dat wij geregeld afwezig zijn en dus uitsluitend op afspraak werken.Daarom kunt u beter eerst bellen om teleurstelling te voorkomen.
Zondags gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Freelander | Vrijbuiter
Land Rover heeft een naam hoog te houden. "The best 4 by 4 by far" is immers de uitgelezen keuze voor wie een woestijn wil doorkruisen of een jungle wil bedwingen. Omdat de gemiddelde bestuurder al voldoende uitdaging vindt in zon, zee en strand, biedt Land Rover sinds 1997 de Freelander aan. Deze "kleine" Land Rover is een rechtstreekse afstammeling van de avontuurlijke familie, maar voelt zich ook thuis op de Nederlandse snelweg. Bovendien is de Freelander voor modeljaar 2003 uitgebreid met een topmodel: de HSE.
De Freelander is het instapmodel van Land Rover. Desondanks is de Freelander meer dan terreinwaardig, terwijl de rijeigenschappen op de openbare weg ook heel behoorlijk zijn. Anders dan andere SUVs.
Plus
- zeer capabel in het terrein
- comfortabel op de lange afstand
- complete uitrusting
Min
- beperkte hoofdruimte voorin
- storend grote draaicirkel
- matig audiosysteem
Conclusie
Het was een bijzondere aangename week testen met de Freelander. Iedere mogelijkheid voor een ritje werd aangegrepen, ieder braakliggend terreintje werd omgewoeld en iedere helling moest worden bedwongen. En altijd gaf de Freelander veel voldoening. Dat doet de Freelander op een heel eigen manier. Terwijl bij de meeste andere fabrikanten comfort gelijk staat aan het gedrag van een personenauto, denkt Land Rover daar heel anders over. De Freelander is een pure terreinauto die rijdt als een pure terreinauto. Dat wil echter niet zeggen dat de Freelander niet luxueus, stil en koersvast is. Daarmee is het gedrag ongebruikelijk, maar het comfort hoog en het plezier compleet (Ivo Kroone).