Land Rover Defender 3.0 P400 110 MHEV X-Dynamic HSE / Grijs kenteken / Tan interieur
€ 94.800,- excl. BTW
Bouwjaar | 28-04-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 3.208 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Land Rover Defender 3.0 P400 110 MHEV X-Dynamic HSE / Grijs kenteken / Tan interieur
€ 94.800,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 3.208 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Klaas & Terlouw |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vonderweg 33 |
Postcode | 7468 DC |
Plaats | Enter |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 1301234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.klaas-terlouw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: sep 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.245 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg
Wielbasis: 302 cm
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,6 l/100km (1 op 8,6)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 28-04-2026
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Deze Defender moet nog worden omgebouwd zodat deze voldoet aan de grijs kenteken vereisten van het RDW. Een lager tussenschot en een verhoogd dak zorgen niet alleen voor meer beenruimte, maar maken ook beter contact met de ruimte achterin mogelijk.
EXTERIEUR
Santorini Black
Hoogglans afwerking
20" 5-Spoke 'Style 5094' in Satin Dark Grey
20" volwaardig reservewiel
Geen afdekking reservewiel
Dak in contrastkleur Black
Glazen panoramadak met schuif-/kanteldeel vóór
Signature-element (met bergruimte)
Privacy glas
Premium LED-koplampen met signature-dagrijverlichting
Elektrisch uit-/inklapbare trekhaak
INTERIEUR
5 zitplaatsen
Stoelbekleding in Windsor leder en Robustec in Vintage Tan/Ebony, met interieur in Ebony
14-voudig elektrisch verstelbare en koel-/verwarmbare voorstoelen met memoryfunctie en 4-voudig handmatig verstelbare hoofdsteunen
Asymmetrisch (40:20:40) gedeelde, neerklapbare achterbank met middenarmsteun
Middenconsole met armsteun
Extended Leather Upgrade
Hemelbekleding in Ebony Morzine
Dashboardafwerking in Dark Grey Powder Coat Brushed Finish
Met leder bekleed stuurwiel
Verwarmbare stuurwielrand
Met leder beklede transmissiekeuzehendel
Meridian Surround audiosysteem
Cold Climate Pack
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!