Land Rover Defender 3.0 D250 90 SE / Luchtvering / laag schot / koelbox

€ 74.900,- excl. BTW

Bouwjaar 18-03-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 2.674 km
Deuren 3
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 183 kW (249 pk)

Land Rover Defender 3.0 D250 90 SE / Luchtvering / laag schot / koelbox


€ 74.900,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 18-03-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 2.674 km
Deuren 3
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 183 kW (249 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Klaas & Terlouw
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vonderweg 33
Postcode 7468 DC
Plaats Enter
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 1301234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.klaas-terlouw.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: sep. 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 84 liter
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 188 km/u
Ledig gewicht: 2.303 kg
Wielbasis: 259 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Energielabel: E

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 18-03-2029

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Ben je op zoek naar avontuur zonder in te leveren op stijl en comfort? Zoek niet verder, want deze Land Rover Defender D250 SE staat voor je klaar.

Rij zelfverzekerd over ieder terrein met de elektronisch gestuurde luchtvering. Het fijne leren interieur geeft je een luxe gevoel, en de stuur- en stoelverwarming maakt zelfs de koudste ritten prettig. Met de handige elektrisch uitklapbare trekhaak ben je altijd klaar om je uitrusting gemakkelijk mee te nemen.
Daarnaast is deze Defender ook uitgerust met een koelbox in de middenconsole en draadloze telefoonlader.

Deze Defender wordt omgebouwd naar grijs kenteken met slimme aanpassingen. Een lager tussenschot en een verhoogd dak zorgen niet alleen voor meer beenruimte, maar maken ook beter contact met de ruimte achterin mogelijk.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie