Land Rover Defender 3.0 D200 90 X-Dynamic SE / Laag schot / Luchtvering

€ 73.800,- excl. BTW

Bouwjaar 09-10-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 2.850 km
Deuren 3
Kenteken -
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.997 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Land Rover Defender 3.0 D200 90 X-Dynamic SE / Laag schot / Luchtvering


€ 73.800,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 09-10-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 2.850 km
Deuren 3
Kenteken -
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.997 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Klaas & Terlouw
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vonderweg 33
Postcode 7468 DC
Plaats Enter
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 1301234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.klaas-terlouw.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: sep 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 84 liter
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.208 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg
Wielbasis: 259 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 09-10-2028

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

EXTERIEUR

Pangea Green / Khaki Green wrap
Hoogglans afwerking
Dak in contrastkleur Black
Privacy glas
Premium LED-koplampen met signature-dagrijverlichting
Elektrisch uitklapbare trekhaak

INTERIEUR

Stoelbekleding in generfd zwart leder
12-voudig elektrisch verstelbare en verwarmbare voorstoelen met memoryfunctie voor bestuurdersstoel en handmatig verstelbare hoofdsteunen
Middenconsole met armsteun
Hemelbekleding in zwart
Dashboardafwerking in Dark Grey Powder Coat Finish
Met leder bekleed stuurwiel
Verwarmbare stuurwielrand
Handmatig in hoogte en lengte verstelbare stuurkolom
Met leder beklede transmissiekeuzehendel
Interactive Driver Display
10" Touchscreen

OPTIES

Air Suspension Pack
Elektronisch gestuurde luchtvering
Cold Climate Pack
Verwarmbare voorruit
Verwarmde ruitensproeiers
Hogedruk koplampsproeiers

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie