Land Rover Defender 2.0 P400e 110 S - Luchtvering - Approved -
€ 84.450,- incl. BTW
Bouwjaar | 16-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 70.125 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-944-DR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 16-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 70.125 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-944-DR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Munsterhuis Exclusief BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudstraat 31-49 |
Postcode | 7554 NG |
Plaats | Hengelo Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2555372 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.munsterhuisexclusief.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - apr 2023
Productienummer: 5000645555
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Actieradius: 53 km
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 504 x 200 x 197 cm
Wielbasis: 302 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.569 kg
Laadvermogen: 731 kg
GVW: 3.300 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
CO2-uitstoot: 76 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 523 - € 573 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Land Rover Approved (24 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
U bent van harte welkom bij Munsterhuis Exclusief BV, al meer dan 50 jaar een gevestigde naam in Twente.
Geïnteresseerd in een financieringsvoorstel op maat voor alle nieuwe en geselecteerde gebruikte voorraad? Of wilt u meer informatie, een proefrit en of een vrijblijvende offerte, neem dan gerust contact met ons opnemen middels onderstaande contactgegevens.
Wij bieden u graag de mogelijkheid om te kiezen voor een Premium Afleverpakket die uw auto verdiend! Het Premium Afleverpakket bestaat uit de noodzakelijke afleverkosten en de volgende extra's :
Premium Afleverpakket 795,- Euro
Professioneel Cleanen Interieur
Professioneel Cleanen Exterieur
Wax behandeling (intensieve lakbescherming)
Volle Tank Brandstof
Matten set -Afleverbeurt incl. nieuwe APK
LET OP!! Aan bovenstaande informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Vraag voor aankoop naar de voorwaarden, aanwezige opties en beschikbaarheid van de auto. Munsterhuis Exclusief BV doet er altijd alles aan om de informatie op deze internetsite zo correct en actueel mogelijk weer te geven. Garantie:12 maanden BOVAG garantie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!