Bouwjaar | 2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 27.591 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-526-SP Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | - |
€ 24.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 27.591 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-526-SP Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Van der Linde Steenwijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekslagen 12 |
Postcode | 8331 TJ |
Plaats | Steenwijk |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 515660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyota-steenwijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2020 - jul 2022
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 104 kW (141 PK)
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 37 liter
Acceleratie (0-100): 1,1 s
Topsnelheid: 160 km/u
Ledig gewicht: 1.494 kg
Wielbasis: 265 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
Automobielbedrijf Van der Linde is al ruim 45 jaar lang een familiebedrijf en de trotse en officiële Toyota dealer voor de Noordoostpolder, Urk, Steenwijkerland en omstreken. Na al die jaren verkopen wij nog steeds met veel plezier auto's !
Onze prachtige showrooms in Steenwijk en Emmeloord bieden ruimte aan nieuwe Toyota's en gebruikte auto's. Overweegt u een auto te kopen, te leasen, te financieren zakelijk of privé, u kunt bij ons terecht. Tevens is uw auto bij ons aan het juiste adres voor onderhoud, APK, reparatie en eventuele onderdelen. In geval van onderhoud/ APK stellen wij gratis een leenfiets ter beschikking en bestaat de mogelijkheid gebruik te maken van meerdere leen Toyota's (zowel handgeschakeld als automaat). Bij Toyota van der Linde Emmeloord/ Steenwijk staan wij (en de koffie, thee etc.) dan ook graag voor u klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia XCeed | Bovengemiddelde middenklasser
De Ceed is de middenklasser van Kia. Om een zo groot mogelijke doelgroep aan te spreken, is de Ceed verkrijgbaar in verschillende gedaanten. Er is een standaard htachback (Ceed), een stationcar (ProCeed) en een crossover. Die laatste, de "XCeed", is de meest populaire dankzij de hoge bouw en stoere uitstraling. Net als de andere varianten van de Ceed is ook de XCeed aangepast voor modeljaar 2023.
De Kia XCeed is vanaf modeljaar 2023 biedt een luxe GR-Line versie en vernieuwd uiterlijk. De 1.5 T-GDi is vlot en zuinig, maar inmiddels zijn elektrische auto's voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- prima rijeigenschappen
- uiterst luxueuze GT-PlusLine
- slimme combinatie van hatchback en SUV
Min
- puur conventionele aandrijving zorgt voor hoge aanschaf- en gebruikskosten
Conclusie
Na de Kia Ceed en ProCeed heeft nu ook de XCeed een verjongingskuur ondergaan voor modeljaar 2023. Het uiterlijk is iets aangepast om beter bij de nieuwe huisstijl te passen. De GT-Line zorgt voor de sportieve uitstraling waar het de XCeed tot nu toe aan ontbrak. De uitrusting van de GT-PlusLine is zelfs die van een hogere klasse.
De nieuwe 1.5 T-GDi motor zorgt voor betere prestaties in combinatie met een lager verbruik. Door te kiezen voor conventionele techniek zijn de aanschaf- en gebruikskosten echter relatief hoog (hybride en elektrisch zijn voordeliger in aanschaf en gebruik).
Alle sterke punten van de XCeed zijn gebleven: de combinatie van een hoge bouw en een geavanceerd onderstel zorgt voor de nodige ruimte in combinatie met extra bodemvrijheid en prima rijeigenschappen.