Bouwjaar | 25-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.046 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-533-LH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.482 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.046 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-533-LH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.482 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Matter Steenwijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekslagen 2 |
Postcode | 8331 TJ |
Plaats | Steenwijk |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 510304 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.matter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 253 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 440 x 183 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.330 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.410 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bovag garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Wij rekenen geen afleveringskosten.
Elke werkdag koopavond op afspraak!
Inruil auto,motor,boot,caravan en camper mogelijk.
Deze prijs is inclusief 12 Bovag maanden garantie
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Autobedrijf Matter Steenwijk niet aansprakelijk voor verkeerde opties of fouten in de advertentie. Ontdekt u toch een fout? Meld het ons!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia XCeed | Bovengemiddelde middenklasser
De Ceed is de middenklasser van Kia. Om een zo groot mogelijke doelgroep aan te spreken, is de Ceed verkrijgbaar in verschillende gedaanten. Er is een standaard htachback (Ceed), een stationcar (ProCeed) en een crossover. Die laatste, de "XCeed", is de meest populaire dankzij de hoge bouw en stoere uitstraling. Net als de andere varianten van de Ceed is ook de XCeed aangepast voor modeljaar 2023.
De Kia XCeed is vanaf modeljaar 2023 biedt een luxe GR-Line versie en vernieuwd uiterlijk. De 1.5 T-GDi is vlot en zuinig, maar inmiddels zijn elektrische auto's voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- prima rijeigenschappen
- uiterst luxueuze GT-PlusLine
- slimme combinatie van hatchback en SUV
Min
- puur conventionele aandrijving zorgt voor hoge aanschaf- en gebruikskosten
Conclusie
Na de Kia Ceed en ProCeed heeft nu ook de XCeed een verjongingskuur ondergaan voor modeljaar 2023. Het uiterlijk is iets aangepast om beter bij de nieuwe huisstijl te passen. De GT-Line zorgt voor de sportieve uitstraling waar het de XCeed tot nu toe aan ontbrak. De uitrusting van de GT-PlusLine is zelfs die van een hogere klasse.
De nieuwe 1.5 T-GDi motor zorgt voor betere prestaties in combinatie met een lager verbruik. Door te kiezen voor conventionele techniek zijn de aanschaf- en gebruikskosten echter relatief hoog (hybride en elektrisch zijn voordeliger in aanschaf en gebruik).
Alle sterke punten van de XCeed zijn gebleven: de combinatie van een hoge bouw en een geavanceerd onderstel zorgt voor de nodige ruimte in combinatie met extra bodemvrijheid en prima rijeigenschappen.