Bouwjaar | 26-07-2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 25.035 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-452-LH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 91 kW (124 pk) |
€ 18.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-07-2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 25.035 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-452-LH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 91 kW (124 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Lamberts |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Sluis 35 |
Postcode | 7681 KA |
Plaats | Vroomshoop |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 646177 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autolamberts.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 177 x 160 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.197 kg
Laadvermogen: 583 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
VOOR MEER INFORMATIE OVER ONZE AUTO'S KUNT U HET BESTE BELLEN !!!! 0546-646177 OF 06-53254994 .
DAN KUNNEN WIJ U DIRECT MEER INFORMATIE GEVEN OVER DE AUTO'S .
BIJ ONS GEEN AFLEVERINGS KOSTEN .
DE PRIJS DIE ER STAAT IS DE PRIJS DIE U AFLEVERINGS KLAAR BETAALD . DUS GEEN VERDERE KOSTEN .
VOOR DE JUISTE INRUIL AUTO GEVEN WIJ DE JUISTE INRUIL PRIJS .
HET GAAT ER TENSLOTTE OM WAT U BIJ MOET (WILT) BETALEN .
BUITEN OPENINGS TIJDEN KUNT U BELLEN MET 06-53254994 Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Controleer goed wat voor u van belang is!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Venga | Niks mis mee
De Venga is Kia's middelgrote gezinsauto. De Venga is compact, maar dankzij de hoge bouw toch ruim. De motoren komen nooit vermogen tekort, maar zijn tegelijkertijd bescheiden. Het weggedrag is veilig, maar toch comfortabel. Kortom: de Venga is de perfecte middenmaat. Toch zag Kia ruimte voor verbetering...
Voor modeljaar 2015 is het uiterlijk van de Kia Venga aangepast. De nieuwe navi is goed. De techniek is bij het oude gebleven en daarom is de Venga wel voordelig in aanschaf, maar niet in gebruik.
Plus
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
- ook geschikt als trekauto
Min
- 1.4 motor maakt te veel toeren op hoge snelheid
- fors verbruik
- blijft ondanks facelift achter bij modernere Kia-modellen
Conclusie
De Kia Venga heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2015. Dat begint letterlijk met een nieuw gezicht. Ook het interieur is op details aangepast. Belangrijker is dat de uitrusting rijker is geworden. Met name het nieuwe navigatiesysteem (plus achteruitrijcamera!) is een echte aanwinst.
Onderhuids is alles bij het oude gebleven. Dat is niet omdat Kia Venga niet wilde aanpassen, maar omdat de fabrikant stelt dat de klant niet zit te wachten op gedownsizede motoren of andere technische hoogstandjes. Dit heeft echter wel tot gevolg dat het verbruik (veel) hoger is dan bij de concurrenten, waardoor de Venga weliswaar voordelig is in aanschaf, maar niet in gebruik. Geheel terecht is het onderstel niet aangepast; het weggedrag was goed en blijft goed.