Bouwjaar | 28-03-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.205 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 06-TRG-9 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.359 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.205 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 06-TRG-9 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.359 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Linthorst Auto's |
Contactpersoon | P. Linthorst |
Adres | Evenboersweg 6 |
Postcode | 7711 GX |
Plaats | Nieuwleusen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46686202 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Tellerstand: 104.518 mijlen
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Maten
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.483 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.583 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
zeer volle uitvoering
full lederen interieur
verwarmde en gekoelde voorstoelen
clima
navi
panoramadak
cruise control
let op,automaat is defect,slipt in de versnellingen
automatik getriebe defekt,gang rutscht durch
automatic transmission is defective,slipping in gears
= Bedrijfsinformatie =
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Deze auto kunt u bezichtigen in Nieuwleusen op afspraak 7 dagen per week. inruil is evt. mogelijk.
Evenboersweg 6b
7711 GX Nieuwleusen
Linthorst auto`s werkt samen met de auto financierings maatschappij DTC. Als u een auto wilt kopen d.m.v. een auto financiering neem dan gelijk contact op met DTC op het nr. 030-6868750 of kijk op www.dealertotaalconcept.nl. Hierbij kunt u gelijk uw gegevens doorgeven en eigenaar worden van de gewenste auto, dit kan al binnen enkele uren!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Optima PHEV | Grijs of groen?
Denkt u bij "hybride" meteen aan bijtelling? Stop dan nu met lezen. De wetgeving is anno 2017 aangepast en de Kia Optima PHEV komt te laat voor u. Denkt u bij "hybride" aan comfort, een lage kilometerprijs en ontzien van het milieu? Lees dan vooral verder!
De Kia Optima is er nu ook als plug-in hybride en dat biedt (bijna) alleen maar voordelen: meer comfort, minder verbruik en minder kosten. Even goede wegligging als de gewone Optima.
Plus
- nog comfortabeler dan een gewone Optima
- zeer zuinig
- prima rijeigenschappen
Min
- bagageruimte minder groot dan gewone Optima
- geen opbergruimte voor (laad)kabels
Conclusie
Sommigen zullen zeggen: de Kia Optima hybride komt te laat. Dat geldt echter alleen voor het fiscale voordeel. Maar ook zonder belastingvoordeel zijn er goede redenen om voor de Optima PHEV te kiezen.
Dat is op de eerste plaats de hoge mate van comfort, want deze hybride is veel comfortabeler dan een gewone Optima. Daarbij zorgt de hybride-aandrijving voor een lager verbruik en dat komt zowel het milieu als de portemonnee ten goede. Dan is de keuze tussen grijs of groen toch niet zo moeilijk?