Bouwjaar | 19-07-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.792 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PK-238-Z Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 17.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-07-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.792 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PK-238-Z Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf 't Jan Scholten Team B.V. |
Contactpersoon | Henry Scholten |
Adres | Twentepoort West 13 |
Postcode | 7609 RD |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 817095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jsteam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2017 - dec 2018
Technische informatie
Koppel: 152 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 170 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF KOSTEN RIJKLAAR MAKEN EN 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE
Meer foto's zien? Bezoek ook de website van ons bedrijf op www.jsteam.nl
Punctueel onderhouden Jeep Renegade in de sportieve carrosseriekleur Alpine White voorzien van de krachtige en zuinige 1.6 E-Torq 110PK motor. Het gaat hier om de extra luxe Night Eagle II uitvoering met o.a. zwarte 18-inch lichtmetalen velgen, zwarte grille en dakrail, navigatie, cruise control en parkeersensoren achter.
Deze auto is nieuw in Nederland geleverd en heeft pas twee eigenaren gehad. De eerste eigenaar heeft hem in 2020 bij ons bedrijf ingeruild en de tweede eigenaar heeft hem nu ook weer bij ons bedrijf ingeruild. De onderhoudshistorie is aanwezig.
Extra op deze auto: Trekhaak met 13-polige aansluiting.
JEEP RENEGADE NIGHT EAGLE II: De Renegade Night Eagle II is gemaakt voor het avontuur. U ook? Het is tijd om nieuwe wegen in te slaan. Op zoek naar nieuwe belevenissen. Met zijn glanzend zwarte badges, frontgrille, mistlampomlijstingen en 18-inch lichtmetalen velgen is deze speciale Renegade klaar voor een hoofdrol in uw volgende opzienbare verhaal.
OP JACHT IN DE NACHT: Welke weg u ook inslaat, er is geen bestemming waar de Renegade Night Eagle II u niet brengt. Hij is voorzien van een krachtige 1.6 E-torq-benzinemotor van 110pk/81kW met handgeschakelde zesversnellingsbak. Zijn unieke stijl en verbazingwekkende veelzijdigheid maken de weg vrij naar nieuwe ervaringen, bijzondere ontmoetingen en opwindende avonturen. Elke dag opnieuw.
OPWINDING VAN BINNENUIT: In de Renegade Night Eagle II komt u aan comfort niets tekort, dankzij onder andere het lederen stuurwiel, het Uconnect LIVE-navigatiesysteem, de parkeersensoren achter en de exclusieve zwarte bekledingsstof. Speciale stylingdetails als de
glanzend zwarte interieuraccenten en de gestileerde Jeep-grille op de rugleuningen van de voorstoelen creëren daarbij samen het stoere karakter dat elke Jeep van nature heeft. Ee
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.