Bouwjaar | 12-10-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.300 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-488-RT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-10-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.300 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-488-RT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RubzAutomotive.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoefsmid 6 |
Postcode | 7951 ZC |
Plaats | Staphorst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23707569 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rubzautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2017 - mei 2018
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 507 x 188 x 150 cm
Wielbasis: 296 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.869 kg
Laadvermogen: 561 kg
GVW: 2.430 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 588 - € 629 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar XF | Precies hetzelfde, maar dan anders
Precies hetzelfde, maar dan anders. Dat is wat Jaguar belooft met de nieuwe XF. Deze middelgrote Jaguar zou even modern, degelijk en betrouwbaar zijn als de concurrentie. Tegelijkertijd zou de XF een echte Jaguar zijn met zijn nobele herkomst, verfijning én een sportieve ondertoon. Is dat gelukt?
De Jaguar XF biedt precies hetzelfde als de concurrentie, maar dan anders. De alerte dieselmotor, de sublieme wegligging en natuurlijk de aankleding maken de XF tot meer dan zomaar een zakenauto.
Plus
- exclusief gevoel
- uitstekende rijeigenschappen
- prima prestaties, zelfs met basis-dieselmotor
Min
- vebruik E-Performance diesel veel hoger dan beloofd
- schoonheidsfoutjes infotainment-systeem
- niet innovatief
Conclusie
Biedt de Jaguar XF rationeel gezien dezelfde kwaliteiten als de concurrentie en voegt deze zakensedan daar het bevoorrechte gevoel van Jaguar-rijden aan toe? Grotendeels wel!
Het infotainment systeem kent te veel schoonheidsfoutjes. Het lijkt te zijn ontwikkeld door een eersteklas vormgever en een beginnend programmeur. Ook is het jammer dat het praktijkverbruik bovengemiddeld veel afwijkt van het opgegeven verbruik. Als het gaat om de rijeigenschappen en de prestaties, wordt de belofte van Jaguar juist helemaal waargemaakt. Bovendien zorgt de sportief-elegante vormgeving ervoor dat de XF aangenaam anders is.