Bouwjaar | 04-05-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.249 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-PB-ZX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
€ 1.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-05-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.249 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-PB-ZX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Quality Comfort Service |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtstraat 8B |
Postcode | 7622 AP |
Plaats | Borne |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44880004 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/60 R13
Acceleratie (0-100): 20,7 s
Topsnelheid: 136 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 357 x 153 x 159 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 873 kg
Laadvermogen: 463 kg
GVW: 1.336 kg
Max. trekgewicht: 400 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Ontdek onze aanbiedingen met all-in prijzen!
De vermelde prijs is inclusief :
* Garantie
* Nieuwe APK
* Vloeistofcontroles
* Nieuwe kentekenregistratie
* Levering
Wij brengen geen afleverkosten in rekening, en vaak kunt u uw nieuwe auto direct meenemen! We regelen kosteloos de registratie van uw nieuwe auto.
Bij interesse in een occasion, bel ons altijd even voor vertrek. Zo kunnen we controleren of de auto beschikbaar is en deze voor u klaarzetten.
* Financiering en/of inruil is mogelijk *
Openingstijden :
Maandag t/m Vrijdag 09:00 uur - 18:00 uur
Zaterdag Op afspraak
Zondag Op afspraak
( buiten openingstijden op afspraak )
Disclaimer:?
Ondanks de uiterste zorg die aan de informatie op deze website wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuistheden van welke aard dan ook.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Atos | Van A tot Z
De naam "Atos" is ontstaan uit een woordspeling. In de Engelstalige landen was de eerste Atos bekend als "Atoz" ofwel "A to Z" ("van A tot Z"). De naam werd overal uitgesproken als "Atos" en omdat de woordgrap vrijwel alle kopers ontging, raakte Hyundai's kleine MPV bekend als "Atos". De recente facelift is echter een goede reden de auto alsnog van A tot Z te testen.
De Hyundai Atos is een auto van uitersten. De auto is te klein voor Europeanen en de concurrentie biedt op alle vlakken een volwassener product. Voor 2003 zijn het uiterlijk en de uitrusting verbeterd
Plus
- Vlotte en zuinige motor
- Zeer scherpe prijs
- Eenvoudige instap
Min
- Ruimte valt tegen
- Matige afwerking
- Facelift maakt nog geen nieuwe auto
Conclusie
Een week lang rijden met de Hyundai Atos laat een verdeeld gevoel achter. De gefacelifte Atos scoort of zeer goed, of stelt echt teleur. Vooral voor lange bestuurders is de auto simpelweg te klein en dat beïnvloedt de gehele beleving. Bovendien zijn de andere mini MPV's op vrijwel alle punten volwassener: van afwerking via binnenruimte tot rijeigenschappen.
De facelift maakt de uit 2003 stammende Atos niet tot een nieuwe auto, maar heeft vooral het uiterlijk en de uitrusting goed gedaan. Daarbij is de nieuwe motor vlot en zeer zuinig. Het sterkste punt van de Atos is daarom het sterkste punt van iedere Hyundai: een zeer scherpe prijs.