Bouwjaar | 20-10-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.599 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 10-GG-GV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.343 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-10-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.599 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 10-GG-GV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.343 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | PEHO AUTO SERVICE TWENTE BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zwarteland 30D |
Postcode | 7482 DA |
Plaats | Haaksbergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30302001 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/70 R13
Acceleratie (0-100): 14,5 s
Topsnelheid: 152 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 379 x 165 x 152 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 888 kg
Laadvermogen: 477 kg
GVW: 1.365 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Honda Logo 1.3 met apk tot 15 juni 2023
prijs ........... € 1000,-
inruil is mogelijk
* Inkoop en Verkoop
* Import en Export
* Export documenten ( met of zonder 14 daags kenteken incl. groene kaart)
bel voor een bezichtiging of vrijblijvende proefrit
06 30 30 2001
Auto's zijn alleen te bezichtigen op afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Logo | My first Honda
De Honda Logo staat bekend als een vrolijk ogende, vlotte en betrouwbare stadsauto. Na de introductie in februari 1999 was de auto nu al aan een facelift toe. Want de Logo kon de concurrentie op alle punten aan, behalve op de prijs. Daarom heeft de nieuwe Logo een rijkere basisuitrusting, een volwassener interieur en een iets gewijzigd uiterlijk. Kan de Honda Logo de concurrentie nu aan?
De Honda Logo is een echte stadsauto die juist daar schittert met kracht, souplesse, lichte bediening, een hoge zit en goede overzichtelijkheid. Blijft achter op gebied van uitrusting en techniek.
Plus
- zeer geschikt voor stadsverkeer
- soepele sterke motor
- leuke vormgeving
Min
- bij hoge snelheid luidruchtig
- gevoelloos schakelen
- forse prijs
Conclusie
Met de Logo heeft Honda een duidelijke keuze gemaakt. Alhoewel de auto geen moeite heeft met een stukje snelweg, is de Logo vooral bedoeld als stadsauto en is daar helemaal op aangepast. In de stad blinkt de auto uit met kracht en souplesse, vederlichte bediening en door een iets hogere zit dan gebruikelijk ook met overzichtelijkheid. Daarmee is de Honda Logo vooral een makkelijke auto. De Logo is makkelijk om mee te rijden, makkelijk te parkeren en makkelijk in onderhoud, want ook Honda's kleinste heeft het woord defect niet in het woordenboek staan.
Prima autootje dus, maar kan de Logo na de facelift de concurrentie aan? Helaas niet. In vergelijking met een gelijkgeprijsde Toyota Yaris of Smart biedt de Logo minder rijcomfort en een minder rijke basisuitrusting. Daarom moet de Logo worden vergeleken met auto's als de Daihatsu Cuore en Suzuki Alto. Die auto's hebben minder raffinement dan de Logo maar zijn wel beduidend goedkoper. Daar kunnen een frivool uiterlijk en hoge zitpositie niets aan veranderen.