Bouwjaar | 26-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.037 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 71-KVT-8 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.037 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 71-KVT-8 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Marle Autoservice |
Contactpersoon | H. van Marle |
Adres | Steenwetering 6 |
Postcode | 8028 RB |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)529 - 427555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanmarleautoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2008 - jan 2012
Technische informatie
Koppel: 127 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 177 x 146 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.157 kg
Laadvermogen: 533 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto's worden standaard rijklaar afgeleverd inclusief een APK van minimaal 10 maand. Dit geld voor auto's vanaf € 3.000,00. Er zijn diverse aanvullende afleverpakketten mogelijk. Uiteraard is het mogelijk om uw huidige auto bij ons in te ruilen. U bent van harte welkom voor een proefrit.
Verder beschikt Van Marle Autoservice over een moderne werkplaats met goed opgeleide monteurs en de beste apparatuur, waardoor wij de auto's in topconditie aan u kunnen afleveren.
U bent van harte welkom voor APK, onderhoud en reparaties aan uw auto.
Foto's en video's via Whatsapp mogelijk via 06-82456942 (alleen tijdens openingstijden)
De advertenties worden uiterst zorgvuldig opgesteld. Echter zijn fouten niet uitgesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.