Bouwjaar | 30-05-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 388.454 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 77-XG-TK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-05-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 388.454 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 77-XG-TK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Huizenga Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Conradstraat 3 |
Postcode | 8013 RN |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36154693 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.huizenga-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Te koop: Honda Civic 1.3L Hybrid BJ:2007 KM:388.454 APK:16-06-2024
Leuke Honda Civic met een 1.3L benzine hybrid. De auto ziet er voor zijn leeftijd nog goed uit. Rijdt en schakelt goed.
Marge auto
ALLEEN BELLEN OF WHATSAPPEN TEL:06-36154693
Dit is een handels- exportprijs!
Meerdere foto's van binnenkant en buitenkant via whatsapp verkrijgbaar.
ALLEEN BELLEN VOOR EEN AFSPRAAK OF VOOR MEER INFO! TEL:0636154693
Inruil mogelijk.
Export mogelijk.
Voor meer informatie of interesse/bezichtiging van de auto graag telefonisch contact opnemen met:0636154693
Huizenga Auto's
Conradstraat 3
8013 RN Zwolle
Tel:0636154693
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.