Ford Transit Maxus Deliver 9 2.0 CIT 148 pk L3H2 Airco, Camera achter, PDC V+A, Apple Carplay, Comfort Pack, 3-Zits

€ 20.800,-

Bouwjaar 06-12-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 43.915 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.000 cc
Vermogen 109 kW (148 pk)

Ford Transit Maxus Deliver 9 2.0 CIT 148 pk L3H2 Airco, Camera achter, PDC V+A, Apple Carplay, Comfort Pack, 3-Zits


€ 20.800,-

Algemeen

Bouwjaar 06-12-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 43.915 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.000 cc
Vermogen 109 kW (148 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lenferink Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Plesmanweg 11
Postcode 7602 PD
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 639639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.lenferink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2020 - 2022

Technische informatie
Koppel: 375 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Wielbasis: 376 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.435 kg
Laadvermogen: 1.065 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.800 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
CO2-uitstoot: 247 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Historie
Aantal eigenaren: 1

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Jeroen Hondebrink

 Het betreft zich hier om een Maxus Deliver 9 het Chinese merk van Ford. Deze auto lijkt op een Ford Transit.

Voor meer informatie over deze bedrijfsauto kunt u contact opnemen met:
Jeroen Hondebrink +31611958595 of Peter Knobben +31625016621 
www.lenferink.nl
info@lenferink.nl jhondebrink@lenferink.nl
Al onze prijzen zijn exclusief BTW en BPM tenzij anders aangegeven.
De genoemde prijs is een meeneemprijs. 

U kunt kiezen voor een afleverpakket:
Pakket A €495
Nieuwe APK indien auto ouder is dan 3 jaar
Kleine beurt
Poetsen
Tenaamstelling kenteken
Pakket B €695
Nieuwe APK indien auto ouder is dan 3 jaar
Grote beurt (alle filters + olie)
Poetsen
Tenaamstelling kenteken

Bij aanschaf van een occasion bestaat de mogelijk om de auto te voorzien van 6 of 12 maanden Cargarantie mits de auto niet meer dan 180.000 km gereden heeft en niet ouder is dan 9 jaar.
Onze verkoopadviseurs vertellen u hier graag meer over.



Kijk voor meer occasions op www.lenferink.nl 

Optioneel bieden wij u diverse afleverpakketten.

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Lenferink Auto's BV niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford E-Transit | De grote Transit(ie)

Net als de meeste andere merken is Ford bezig met de overstap naar elektrische aandrijving. Anders dan de meeste andere merken heeft Ford een groot aanbod van bedrijfswagens en ook die worden allemaal elektrisch. Daarvan is nu het grootste model aan de beurt: de Transit ondergaat de transitie tot elektrische auto!

Autotest | Ford E-Transit De grote Transit(ie)

De Ford E-Transit is een grote bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kosten en beduidend meer comfort, zelfs in het weggedrag. De E-Transit biedt dezelfde ruimte als de diesel.

Plus

  • enorme stap vooruit in rijeigenschappen
  • even ruim als iedere andere Transit
  • rijke, moderne uitrusting

Min

  • onnodig grote draaicirkel (geen motor voorin!)
  • geen digitale binnenspiegel
  • onhandige locatie laadaansluiting

Conclusie

De Ford Transit is nu ook beschikbaar als geheel elektrische E-Transit. Dat is goed nieuws voor klanten, chauffeurs en wagenparkbeheerders. Klanten zullen blij zijn dat de straat niet meer naar diesel ruikt nadat een pakket- of boodschappenbezorger is langs geweest.

De chauffeur ervaart de E-Transit als een grote stap vooruit dankzij de rust, souplesse en verfijning. Die rust en souplesse komen op het conto van de elektromotor. De verfijning komt tevens van de aankleding, uitrusting en het aangepaste onderstel.

Wagenparkbeheerders hebben dankzij "Ford Pro" een goed overzicht van het wagenpark en kunnen gebruik maken van aanvullende diensten om het werk makkelijker te maken. Zij zien dat de E-Transit een slimme balans tussen actieradius en laadgewicht biedt. Bovendien dalen de kilometerkosten en bedraagt de CO2-uitstoot nul. Want dat is waar het bij de grote Transit(ie) allemaal om draait!

Deel deze advertentie