Bouwjaar | 25-06-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 148.874 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-771-RS |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 19.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 148.874 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-771-RS |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Russcher Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 76 |
Postcode | 7951 TA |
Plaats | Staphorst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 465368 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.russcherautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Modelreeks: jan 2017 - okt 2018
Cabine: dubbel
Technische informatie
Koppel: 385 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 553 x 206 x 249 cm
Wielbasis: 330 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.146 kg
Laadvermogen: 994 kg
GVW: 3.140 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 183 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
o Dubbele Cabine (5-Persoons)
o 'Trend' uitvoering
o Transmissie: Handgeschakeld 6 versnellingen
o Trend bekleding, stof
o Vaste trekhaak
o 16'' stalen velgen met wieldoppen
o Navigatie/achteruitrijcamera op plek binnenspiegel
o Parkeersensoren voor- en achter
o Cruise controle inclusief met leder bekleed stuurwiel
o Radio met bediening op het stuurwiel
o Telefoonvoorbereiding 'Bluetooth'
o Verwarmbare voorruit
o Zichtpakket II: (Buitenspiegels Elek. Verstel, verwarm- en inklapbaar, Mistlamp, Koplamp
assistent met dag-/nachtsensor, Ruitenwissers met regensensor, Voorruit verwarmbaar)
o Airconditioning
o Koplampen - Halogeen
o Afsluitbaar dashboardkastje
o Elek. Bedienbare ramen
o Centrale vergrendeling met dubbele afstandsbediening
o Achterdeuren zonder Beglazing (Openingshoek 180 Graden)
o In hoogte verstelbare bestuurdersstoel met arm- en lendesteun
o Vast tussenschot met raam
o Kunststoffen laadvloer
o Houten zijwandbetimmering
o Laadruimteverlichting
o 12V aansluiting
o AUX-In aansluiting
o Enz.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford E-Transit | De grote Transit(ie)
Net als de meeste andere merken is Ford bezig met de overstap naar elektrische aandrijving. Anders dan de meeste andere merken heeft Ford een groot aanbod van bedrijfswagens en ook die worden allemaal elektrisch. Daarvan is nu het grootste model aan de beurt: de Transit ondergaat de transitie tot elektrische auto!
De Ford E-Transit is een grote bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kosten en beduidend meer comfort, zelfs in het weggedrag. De E-Transit biedt dezelfde ruimte als de diesel.
Plus
- enorme stap vooruit in rijeigenschappen
- even ruim als iedere andere Transit
- rijke, moderne uitrusting
Min
- onnodig grote draaicirkel (geen motor voorin!)
- geen digitale binnenspiegel
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
De Ford Transit is nu ook beschikbaar als geheel elektrische E-Transit. Dat is goed nieuws voor klanten, chauffeurs en wagenparkbeheerders. Klanten zullen blij zijn dat de straat niet meer naar diesel ruikt nadat een pakket- of boodschappenbezorger is langs geweest.
De chauffeur ervaart de E-Transit als een grote stap vooruit dankzij de rust, souplesse en verfijning. Die rust en souplesse komen op het conto van de elektromotor. De verfijning komt tevens van de aankleding, uitrusting en het aangepaste onderstel.
Wagenparkbeheerders hebben dankzij "Ford Pro" een goed overzicht van het wagenpark en kunnen gebruik maken van aanvullende diensten om het werk makkelijker te maken. Zij zien dat de E-Transit een slimme balans tussen actieradius en laadgewicht biedt. Bovendien dalen de kilometerkosten en bedraagt de CO2-uitstoot nul. Want dat is waar het bij de grote Transit(ie) allemaal om draait!