Bouwjaar | 14-12-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 126.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VH-886-S |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-12-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 126.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VH-886-S |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | René Haafkes Keuzes |
Contactpersoon | René Haafkes |
Adres | Esrein 63 |
Postcode | 7553 CX |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51851045 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.renehaafkes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2006 - 2013
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 16
Maten
Lengte/hoogte: L1H2
Breedte: 197 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.080 kg
Laadvermogen: 920 kg
GVW: 3.000 kg
Interieur
Interieur: Bijpassend, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 208 g/km
Fijnstofuitstoot: 37 mg/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Bandenset: Zomerbanden
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rene Haafkes
Deze zeer goed onderhouden bus geschikt voor het vervoer van maximaal 2 rolstoelen. De auto is voorzien van een elektrische lift welke vanuit de rolstoel is te bedienen. Op de vloer is een eenvoudig systeem gemonteerd om de stoel vast te zetten. Er bestaat de mogelijkheid om de bijrijdersstoel uit te nemen en de rolstoel vast te zetten op de plaatst van de bijrijder. De auto is voorzien van 4 stoelen incl de bestuurder excl. de rolstoel.
De auto is altijd goed onderhouden. Geen ernstige beschadigingen of gebruikerssporen. Zeer nette auto. Slechts 2 eigenaren en weinig km's.
Deze auto is het waard om bekeken te worden.
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan fouten in tekst, optie- en accessoirelijst.
U bent van harte welkom om deze auto te bekijken, te rijden en te keuren. Als u ons eerst belt, dan zorgen wij dat de auto uit de opslag wordt gehaald, voor u klaar staat en reserveren wij tijd om over de details te spreken.
Het kopen met garantie is mogelijk via Autotrust. Autotrust is een garantieverzekeraar. Voor de voorwaarden verwijzen wij u naar:
www.autotrust.nl
Het inruilen van een andere auto op basis van handelaars condities is mogelijk.
Meerdere foto's beschikbaar. Wilt u ons een een mail sturen? U kunt ze ook bekijken op www.renehaafkes.nl onder occasions.
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan fouten in tekst, optie- en accessoirelijst.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford E-Transit | De grote Transit(ie)
Net als de meeste andere merken is Ford bezig met de overstap naar elektrische aandrijving. Anders dan de meeste andere merken heeft Ford een groot aanbod van bedrijfswagens en ook die worden allemaal elektrisch. Daarvan is nu het grootste model aan de beurt: de Transit ondergaat de transitie tot elektrische auto!
De Ford E-Transit is een grote bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kosten en beduidend meer comfort, zelfs in het weggedrag. De E-Transit biedt dezelfde ruimte als de diesel.
Plus
- enorme stap vooruit in rijeigenschappen
- even ruim als iedere andere Transit
- rijke, moderne uitrusting
Min
- onnodig grote draaicirkel (geen motor voorin!)
- geen digitale binnenspiegel
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
De Ford Transit is nu ook beschikbaar als geheel elektrische E-Transit. Dat is goed nieuws voor klanten, chauffeurs en wagenparkbeheerders. Klanten zullen blij zijn dat de straat niet meer naar diesel ruikt nadat een pakket- of boodschappenbezorger is langs geweest.
De chauffeur ervaart de E-Transit als een grote stap vooruit dankzij de rust, souplesse en verfijning. Die rust en souplesse komen op het conto van de elektromotor. De verfijning komt tevens van de aankleding, uitrusting en het aangepaste onderstel.
Wagenparkbeheerders hebben dankzij "Ford Pro" een goed overzicht van het wagenpark en kunnen gebruik maken van aanvullende diensten om het werk makkelijker te maken. Zij zien dat de E-Transit een slimme balans tussen actieradius en laadgewicht biedt. Bovendien dalen de kilometerkosten en bedraagt de CO2-uitstoot nul. Want dat is waar het bij de grote Transit(ie) allemaal om draait!