Bouwjaar | 17-03-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.770 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 86-ZK-VH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-03-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.770 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 86-ZK-VH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rutgers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Midzomerweg 26 |
Postcode | 7532 SW |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22114151 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autorutgers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.581 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4781 x 1884 x 1658 cm
Wielbasis: 285 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 224 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik in de stad: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Mooie en goed onderhouden Ford S-Max 2.5-20V Turbo. De sterke vertrouwde motor. Auto rijdt en schakelt perfect.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Rutgers kan in overleg ook de auto bij u aan huis afleveren ( vraag naar de mogelijkheden )
Autobedrijf Rutgers in Enschede is een RDW Erkend Autobedrijf en wij zijn 5 dagen per week geopend wij hebben Financierings mogelijkheden vanaf 49 euro voor meer informatie kijk bij ons op de website of u kunt ons ook bellen voor meer informatie op 06-22114151.
*Onze afleveringskosten zijn €95,00. Inclusief: Rijklaarmaken / Poetsen / Controle vloeistoffen / Controle Olie / vrijwaren inruil Auto / Tenaamstelling nieuwe Auto.*
Voor afspraken buiten openingstijden neem contact op met ons.
Inruil Auto, Motor, Boot, Scooter mogelijk.
Voor meer advertenties en overige zaken kijk op onze website www.autorutgers.nl
Deze advertentie en de inhoud ervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat in de gehanteerde advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires zijn vermeld welke niet op deze specifieke auto aanwezig zijn. Er kunnen derhalve aan de advertentie geen rechten worden ontleend en Autobedrijf Rutgers kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud en volledigheid van de verstrekte informatie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.