Ford S-MAX 2.0 TDCi Titanium KM 235177 NAP STAAT

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-02-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 235.177 km
Deuren 5
Kenteken 11-PJX-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Ford S-MAX 2.0 TDCi Titanium KM 235177 NAP STAAT


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 03-02-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 235.177 km
Deuren 5
Kenteken 11-PJX-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Abouzeid
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Poolmansweg 57A
Postcode 7545 LM
Plaats Enschede
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53289721 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfabouzeid.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbags (achter)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 215 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.590 kg
Laadvermogen: 915 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Bij Autobedrijf Abouzeid doen wij ons uiterste best om de auto's er zo goed mogelijk bij te hebben staan.
> Nieuwe APK
> Technisch nagekeken, hierbij wordt ook naar de distributieriem gekeken
> Onze auto's worden helemaal gepoetst voor verkoop
> Garantie? In overleg is er veel mogelijk!

Bij vragen staan wij graag voor u klaar. Neem contact op, en maak een afspraak. Waarschijnlijk rijdt ook u dan binnenkort weg in een nieuwe auto van Autobedrijf Abouzeid.

< Geld lenen voor je auto. >

Wilt u een (andere) auto kopen, maar heb je niet genoeg spaargeld? Dan kan een autolening goed van pas komen.
Geld lenen voor een auto doet u echter niet iedere dag.
Vandaar dat u vooraf zeker wilt weten dat u goed zit. Wat zijn de voor- en nadelen van een auto financiering, welke leningen zijn er allemaal en waar moet u op letten als u geld gaat lenen?

Indien u besluit om de auto te financieren dan kunnen wij hierin bemiddelen.
Lease is voor ons geen doel op zich maar service naar u als klant.
Wilt u weten wat voor u de mogelijkheden zijn, neemt u dan vrijblijvend contact met ons op.

De voordelen van Financial Lease:

Financial Lease kent vele voordelen voor ondernemers. Zo wordt het aanschaffen van een auto met behulp van Financial Lease door de fiscus gezien als een investering in de onderneming. Hierdoor profiteer jij direct van allerlei fiscale voordelen zoals afschrijving, investeringsaftrek en btw-teruggaaf.

Ook voordelen als onbeperkt kilometrage, behoud van schadevrije jaren, en de keuzevrijheid in o.a. onderhoud en verzekering maken deze leasevorm zo aantrekkelijk.


- Mogelijk voor starters en zzp'ers, óók zonder jaarcijfers mogelijk.
-Mogelijkheid investeringsaftrek, in de vorm van de BTW van de aanschafwaarde.
- Enige leasevorm waarbij je profiteert van fiscale voordelen.
- Behoud van vermogen binnen de onderneming.
- Bepaal zelf de looptijd van het contract en hoogte van de maandtermijn.
- Aan het einde van het contract is de auto eigendom van de ondernemer.
- Boetevrij aflossen zonder hercalculaties

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie