Bouwjaar | 01-08-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.698 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | X-200-VH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
€ 11.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.698 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | X-200-VH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoPartner Twente |
Contactpersoon | Pieter van de Ven |
Adres | Hanzestraat 12 |
Postcode | 7622 AX |
Plaats | Borne |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 3577564 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopartnertwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bedankt voor uw interesse in een van onze occasions!
Om teleurstellingen te voorkomen bij voorkeur even contact voor u vertrekt of de auto er nog staat, op verzoek reserveren wij dan de auto als u onderweg bent, voor langere periode is niet mogelijk.
?, Telefoon + WhatsApp €+31 - 074 - 357 75 64 ?,
( Voor inruil-taxatie en meer gegevens bereikbaar tussen 09:00 en 22:00 )
Op verzoek maken wij via WhatsApp voor u een uitgebreide video van het voertuig met draaiende motor zodat u een gedetailleerd inzicht krijgt: dus geen verrassingen !
Bijkomende kosten aankoop gebruikte auto
Elke import auto ? 22,50 verwijderingsbijdrage. Elke auto ? 12 tenaamstellingskosten
Pakket 1 :
Minimaal 6 maanden APK / Afleveringscontrole/ Schoonmaken / rest bpm
invoerkosten / transportkosten
?195
Pakket 2 ( pakket 1 + ) :
Nieuwe Apk
Olie en Filter
Airco Service Beurt
3 maanden 50% APT garantie
3 maanden garantie motor en versnellingsbak
? 395,00
? Alle inruil mogelijk, taxatie bij voorkeur op onze locatie
? Financieren mogelijk vanaf ? 1.500,- via onze financieringspartner. Offerte? 0546 - 53 89 80
? Kilometerstand gegarandeerd
? Transparant
? 6 - 12 - 24 maanden landelijke Autotrust-garantie tegen meerprijs ( max 12 jaar oud + max 200.000 km)
? ZONDAG OF BUITEN WERKTIJD OPEN OP AFSPRAAK
Openingstijden:
Maandag 13:00 - 17.30
Di. t/m Vr. 09:00 €? 17:30
Zaterdag 10:00 - 16:00
Zon- en Feestdagen en buiten openingstijden: Op afspraak mogelijk
Facebook: AutoPartnerTwenteNL / Instagram: AutoPartnerTwente
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.