Bouwjaar | 13-07-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 166.146 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | V-306-RD |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-07-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 166.146 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | V-306-RD |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BWS Bedrijfauto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dolderweg 2 |
Postcode | 8331 LL |
Plaats | Steenwijk |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 514141 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bwsbedrijfsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Modelreeks: apr 2016 - mei 2019
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 385 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 548 x 186 x 184 cm
Wielbasis: 322 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.069 kg
Laadvermogen: 1.201 kg
GVW: 3.270 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 168 per kwartaal
Garantie
Garantie: 1 maand
Garantie: Op motor + versnellingsbak
= Bedrijfsinformatie =
Wij hanteren een vaste prijs rijklaar.
Rijklaar houdt in dat deze bus afgeleverd wordt met een onderhoudsbeurt , nieuwe apk , airco check , volle tank , gepoetst en gewenst bij jouw op locatie afgeleverd.
Geen meerprijs voor het klaarmaken.
Bus is voorafgaand aan de verkoop gecontroleerd of deze geschikt is voor jaren rijplezier.
Informeer naar de beschikbaarheid van deze bus!
Inruil van uw huidige bedrijfswagen is mogelijk.
Ook is het mogelijk deze auto te financieren / leasen middels KVK nummer.
Op onze locatie staat een aanbod van circa 150 bedrijfsauto's van alle merken.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.
Vragen over deze bus?
Whatsapp ons dan op 0642741605 en wij sturen u een persoonlijke film terug.
Het is mogelijk om alles op afstand te regelen zodat u door kan met het werk.
Komt u liever langs voor een proefrit en bezichtiging? Dan bent u van harte welkom aan de Dolderweg 2 8331 LL Steenwijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Ranger | Alleen voor de show?
Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?
De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- groots en comfortabel op de openbare weg
Min
- gladde bekleding stoelen (Raptor)
- extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor
Conclusie
Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.
In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.