Bouwjaar | 01-06-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.223 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-023-SR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
€ 13.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.223 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-023-SR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoPartner Twente |
Contactpersoon | Pieter van de Ven |
Adres | Hanzestraat 12 |
Postcode | 7622 AX |
Plaats | Borne |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 3577564 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopartnertwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bedankt voor uw interesse in een van onze occasions!
Om teleurstellingen te voorkomen bij voorkeur even contact voor u vertrekt of de auto er nog staat, op verzoek reserveren wij dan de auto als u onderweg bent, voor langere periode is niet mogelijk.
?, Telefoon + WhatsApp €+31 - 074 - 357 75 64 ?,
( Voor inruil-taxatie en meer gegevens bereikbaar tussen 09:00 en 22:00 )
Op verzoek maken wij via WhatsApp voor u een uitgebreide video van het voertuig met draaiende motor zodat u een gedetailleerd inzicht krijgt: dus geen verrassingen !
Bijkomende kosten aankoop gebruikte auto
Elke import auto ? 22,50 verwijderingsbijdrage. Elke auto ? 12 tenaamstellingskosten
Pakket 1 :
Minimaal 6 maanden APK / Afleveringscontrole/ Schoonmaken / rest bpm
invoerkosten / transportkosten
?195
Pakket 2 ( pakket 1 + ) :
Nieuwe Apk
Olie en Filter
Airco Service Beurt
3 maanden 50% APT garantie
3 maanden garantie motor en versnellingsbak
? 395,00
? Alle inruil mogelijk, taxatie bij voorkeur op onze locatie
? Financieren mogelijk vanaf ? 1.500,- via onze financieringspartner. Offerte? 0546 - 53 89 80
? Kilometerstand gegarandeerd
? Transparant
? 6 - 12 - 24 maanden landelijke Autotrust-garantie tegen meerprijs ( max 12 jaar oud + max 200.000 km)
? ZONDAG OF BUITEN WERKTIJD OPEN OP AFSPRAAK
Openingstijden:
Maandag 13:00 - 17.30
Di. t/m Vr. 09:00 €? 17:30
Zaterdag 10:00 - 16:00
Zon- en Feestdagen en buiten openingstijden: Op afspraak mogelijk
Facebook: AutoPartnerTwenteNL / Instagram: AutoPartnerTwente
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mondeo Hybrid | Vooruitgang volgens Ford
Alle automerken werken aan alternatieve aandrijvingsvormen, Ford dus ook. En op dit moment is Ford vooral sterk in het "downsizen" van motoren. Dat wil zeggen dat kleine, zuinige motoren grootse prestaties leveren en daarom in grote auto's kunnen worden toegepast. Maar... Ford werkt ook aan hybride motoren. Zo is de nieuwe Mondeo leverbaar met een combinatie van een benzine- én een elektromotor.
De Ford Mondeo Hybrid blijft helaas achter bij hybrides van andere merken (hoger vebruik, hogere bijtelling). Wel is de Hybrid een slim alternatief voor benzine wanneer diesel te duur is.
Plus
- vlot en zuinig
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
Min
- kleine, lastige bereikbare bagageruimte
- weggedrag iets minder goed dan van gewone Mondeo
- alleen als sedan verkrijgbaar
Conclusie
Vooruitgang volgens Ford is... downsizing! Maar vooruitgang volgens Ford Amerika is hybride aandrijving. En omdat de nieuwe Mondeo in nauwe samenwerking met Ford Amerika is ontwikkeld, is de nieuwe Mondeo ook beschikbaar met hybride-motor
Dankzij deze combinatie van een elektro- en een benzinemotor is de Mondeo Hybrid snel, stil, zuinig en comfortabel. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk nauwelijks te realiseren, maar in de praktijk is het verbruik goed vergelijkbaar met dat van soortgelijke hybrides van andere merken. Vanwege de bijzondere techniek levert de Mondeo Hybrid iets in op bagageruimte en wegligging; maar het verschil is gering.
Voor zakelijke rijders beidt de Mondeo Hybrid helaas niet het fiscale voordeel dat andere merken wel bieden. Wanneer weinig wordt gereden en de meerprijs van een dieselmotor daarom niet kan worden terugverdiend, is de Mondeo Hybrid echter een slimme tussen-oplossing. Daarbij is de Hybrid aantrekkelijk voor particulieren die met de Mondeo een grote en ruime auto rijden die toch sterk en zuinig is. Dat is vooruitgang volgens Ford.