Bouwjaar | 20-02-2022 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 48.458 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | Z-794-NG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 165 kW (225 pk) |
€ 31.250,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-02-2022 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 48.458 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | Z-794-NG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 165 kW (225 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Aarnink Auto's |
Contactpersoon | Hendry Aarnink |
Adres | Midzomerweg 10A |
Postcode | 7532 SW |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 4787511 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2022
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Max. aslast voor: 1210 kg
Max. aslast achter: 1135 kg
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.744 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Breedte: 188 cm
Wielbasis: 271 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Deze door ons aangeboden occasion wordt onder de volgende condities/voorwaarden geleverd: ( Bovag) garantie, geldige Apk keuring, onderhoud uitgevoerd volgens specificaties fabrikant en BOVAG 40-Puntencheck , onderhoud aan airco systeem, professionele reiniging in- en exterieur, kenteken tenaamstelling.
Wij verlenen garantie door heel Nederland.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | SUV zonder poespas
Een SUV wordt gekozen om het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Echter, in de praktijk is het uiterlijk de doorslaggevende factor. De kwaliteiten in het terrein blijken van minder belang te zijn en daarom kiest Ford een nieuwe richting met de derde generatie van de Kuga. Hoe ziet de toekomst van de avonturier van weleer er uit?
De Ford Kuga is er met en zonder hybride-aandrijving. De hybride versie geniet in de meeste gevallen de voorkeur. Alleen als het gaat om weggedrag en sleepvermogen is de standaard Kuga in het voordeel
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- moderne, rijke uitrusting
Min
- 1.5 EcoBoost heeft nauwelijks meerwaarde boven PHEV-versie
Conclusie
Met de derde generatie van de Kuga is Ford een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer is de Kuga een avontuurlijke terreinwagen. De nieuwe versie gebruikt dezelfde hoge bouw om maximale ruimte en functionaliteit te bieden. En omdat de Kuga niet langer hoeft te presteren in het terrein maar op de openbare weg, kon Ford zich geheel toeleggen op die laatste en dat komt de rijeigenschappen te goede.
Tegelijkertijd verschilt het karakter van de compacte, lage modellen van Ford. Die onderscheiden zich van de directe concurrenten met een levendig weggedrag. De Kuga daarentegen gebruikt diezelfde kwaliteiten om rust en veiligheid te bieden. In vergelijking met de plug-inhybride is de 1.5 EcoBoost merkbaar lichter en daarom juist wel dynamischer. Toch verdient de plug-inhybride de voorkeur, want die is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger in gebruik. Alleen voor wie de Kuga inzet als trekauto of puur kiest voor de dynamiek is de 1.5 EcoBoost de betere keuze.