Bouwjaar | 09-03-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.395 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 67-SN-GF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.388 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 09-03-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.395 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 67-SN-GF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.388 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUTOBEDRIJF MAYOUNES |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidstraat 12 |
Postcode | 7581 PV |
Plaats | Losser |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19649215 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfmayounes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/60 R15
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 172 x 153 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.056 kg
Laadvermogen: 549 kg
GVW: 1.605 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Deze Ford Fusion komt uit 2006, werd geleverd van 01-02-2006 tot 31-10-2007 en kostte toen € 15,451.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2006 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 59 kW (80 PK) en een cilinderinhoud van 1388 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 163 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 14 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6.50 liter per 100 km en hij weegt 1056 kg. De wegenbelasting bedraagt € 134.- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
U bent altijd welkom om vrijblijvend een proefrit te maken .
om teleurstellingen te voorkomen graag even bellen voordat u vertrekt voor een bezichtiging.
Alle auto's worden met 1 jaar APK afgeleverd mocht deze GEEN keuring hebben.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld.
inruil mogelijk.
financiering mogelijk.
Garantie in overleg.
tenaamstelling op ons locatie.
maandag 08:30-17:00
dinsdag 08:30-17:00
woensdag 08:30-17:00
donderdag 08:30-17:00
vrijdag 08:30-17:00
zaterdag 09:00-13:00
zondag op afspraak
buiten openingstijden op afspraak geopend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fusion | Frisse wind
Autofabrikanten zijn steeds op zoek naar nieuwe ideeën om auto's beter aan te passen aan de wensen van de klant. Ford wil met de "Fusion" een combinatie aanbieden die tot nu toe onbekend is. De Fusion is, zoals het woord al zegt, een fusie van een middenklasse auto, een terreinauto en een ruimteauto. Het resultaat is een opvallende verschijning die al sinds de introductie veel stof doet opwaaien.
Zoals de naam al suggereert is de Ford Fusion een fusie van vele soorten auto's. Het eindresultaat is een ruime, originele auto die wel voordelen biedt boven een doorsnee auto, maar geen nadelen.
Plus
- origineel concept
- goed toegankelijke bagageruimte
- veel ruimte voorin
Min
- geen plaats voor linkervoet
- fors brandstofverbruik
- geen vlakke laadruimte
Conclusie
Wat is de Ford Fusion voor type auto? Ford heeft zelf de term U.A.V. (Urban Activity Vehicle) in het leven geroepen en zit daarmee een heel eind in de goede richting. De Fusion is geen terreinauto omdat de vierwielaandrijving en grote bodemvrijheid daarvan missen. Maar de Fusion oogt wel stoer. De Fusion is ook geen ruimteauto, omdat de auto niet bol staat van uitgekiende opbergmogelijkheden. Maar de Fusion is toch bovengemiddeld ruim.
Om de Fusion een gewone hatchback te noemen, doet deze nieuwkomer echter ook geen recht aan. Het is precies de fusie van de drie die de Fusion maakt: een stoer uiterlijk, veel praktische gebruiksmogelijkheden en prima rijeigenschappen. Wie voor die combinatie valt, heeft aan de Fusion een verfrissende nieuwkomer.