Bouwjaar | 13-03-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.685 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 39-TZ-LB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 2.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.685 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 39-TZ-LB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Alfing Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spoorstraat 30 |
Postcode | 7491 CK |
Plaats | Delden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 764050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.alfingautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/45 R16
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 168 x 143 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 998 kg
Laadvermogen: 522 kg
GVW: 1.520 kg
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom bij Alfing Automotive om de auto te bezichtigen en mee proef te rijden. In overleg is dit ook in de avonden mogelijk. Belt u even van te voren om te voorkomen dat de auto van uw keuze niet gereserveerd of verkocht is?
Op al onze auto's geldt inruil en financiering mogelijk, voor meer informatie zijn wij te bereiken op 0546-764050 / 0654202119 / 0644044923.
Wij bieden in samenwerking met Autotrust verschillende garantiemogelijkheden aan, afhankelijk van de kilometerstand en de leeftijd van de auto. Bij tuning vervalt elke vorm van garantie! De getoonde prijs is exclusief garantie pakket.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter niet uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Alfing Automotive
Spoorstraat 30
7491CK Delden
Tel: 0546-764050
E-mail: info@alfingautomotive.nl
www.alfingautomotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.