Bouwjaar | 12-07-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.177 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 01-PJ-KD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.388 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
€ 2.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-07-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.177 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 01-PJ-KD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.388 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Arjan ten Velde |
Contactpersoon | A. ten Velde |
Adres | Kanaalstraat 217b |
Postcode | 7547 AS |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 4831000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 168 x 143 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 995 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.520 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Lichtblauw, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Nette Ford Fiësta 1.4-16V Futura van 2004 voorzien van o.a. Airco, El.pakket, Stuurbekrachtiging, lichtmetalen velgen, ABS, Airbags, centrale vergrendeling met afstandsbediening, Mistlampen, enzovoort, word geleverd inclusief set extra winterbanden op stalen velg, auto is APK gekeurd en kan direct bij ons op naam worden gezet, voor meer info, bezichtiging of een proefrit graag eerst een afspraak maken op 053-4831000 of 06-52661321 (ook voor WhatsApp) met vriendelijke groet, Autobedrijf ten Velde
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.