Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid Titanium | Winterpack | Navigatie | Parkeercamera | LED Koplampen

€ 20.940,- incl. BTW

Bouwjaar 28-04-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 23.657 km
Deuren 5
Kenteken S-070-XD Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid Titanium | Winterpack | Navigatie | Parkeercamera | LED Koplampen


€ 20.940,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-04-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 23.657 km
Deuren 5
Kenteken S-070-XD Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wensink Ford Zwolle
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lippestraat 2
Postcode 8028 PS
Plaats Zwolle
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)38 - 4555000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wensink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2022 - 2023

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 203 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 409 x 176 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.133 kg
Laadvermogen: 557 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 605 kg)

Interieur
Interieur: Zwart stof, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket:
Geldige APK
Koper ziet, nadrukkelijk bij dit servicepakket, af van een afleverbeurt en het technisch klaarmaken van het voertuig.

Met zijn inventieve techniek is de hybride Ford Fiesta tegelijk comfortabel en zuinig met brandstof. Dit exemplaar is van het bouwjaar 2023, hij heeft 23656 kilometer op de teller staan. Brandstofmotor, elektromotor? Deze hybride Ford Fiesta combineert ze. En dat is te merken bij de pomp, want die ziet u voortaan minder vaak. Stoelverwarming maakt het leven in deze auto aangenaam op koude en winterse dagen. Een heerlijk luxe optie van deze auto is het verwarmbare stuurwiel. Tot de uitrusting behoren ook LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Comfortabel en veilig achteruitrijden gaat gemakkelijker dan ooit met behulp van de achteruitrijcamera. Naast handmatige bediening kunt u belangrijke functies met uw stem bedienen dankzij de ingebouwde spraakbediening. Kilometerstand? Oliepeil? Accuspanning? Allemaal te zien via de app. Overal. Altijd. Dankzij Connected Services. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Deze Ford is voorzien van regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

U geniet nog meer van het rijden met uw Ford omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrigeert. De veiligheidssystemen in deze auto nemen het zelfs waar als de bestuurder tekenen van vermoeidheid vertoont, en waarschuwen dan met een duidelijk signaal. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie