Ford Fiesta 1.1 Business edition

€ 10.950,-

Bouwjaar 24-04-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 48.706 km
Deuren 2
Kenteken SK-962-K Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.084 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Ford Fiesta 1.1 Business edition


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 24-04-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 48.706 km
Deuren 2
Kenteken SK-962-K Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.084 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Aarnink Auto's
Contactpersoon Hendry Aarnink
Adres Midzomerweg 10A
Postcode 7532 SW
Plaats Enschede
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)53 - 4787511 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2018

Technische informatie
Koppel: 110 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Max. aslast voor: 840 kg
Max. aslast achter: 815 kg

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.013 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 555 kg)
Afmetingen (LxB): 407 x 176 cm
Wielbasis: 249 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 101 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Deze door ons aangeboden occasion wordt onder de volgende condities/voorwaarden geleverd: ( Bovag) garantie, geldige Apk keuring, onderhoud uitgevoerd volgens specificaties fabrikant en BOVAG 40-Puntencheck , onderhoud aan airco systeem, professionele reiniging in- en exterieur, kenteken tenaamstelling.


Wij verlenen garantie door heel Nederland.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie