Ford C-MAX 1.0 Titanium / PANORAMADAK / NAVIGATIE / CRUISE CONTROL / CLIMATE CONTROL / CAMERA

€ 10.749,-

Bouwjaar 16-01-2014
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.579 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford C-MAX 1.0 Titanium / PANORAMADAK / NAVIGATIE / CRUISE CONTROL / CLIMATE CONTROL / CAMERA


€ 10.749,-

Algemeen

Bouwjaar 16-01-2014
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.579 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Schuring Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Eckertstraat 51
Postcode 8263 CB
Plaats Kampen
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 27261038 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.schuringoccasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 185 km/u
Ledig gewicht: 1.291 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Zoekt u een auto met de afmetingen van een hatchback en de hoge zitpositie en flexibiliteit van een MPV? Dan voldoet deze Ford C-Max precies aan uw wensen. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Licht en luchtpartijen: u krijgt ze bijgeleverd dankzij het glazen panoramadak. Xenonverlichting zorgt in het donker voor beter zicht. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, extra getint glas, verstelbare lendensteunen en verwarmde ruitensproeiers.

Met de achteruitrijcamera ziet u wat er achter de auto gebeurt. Zo rijdt u moeiteloos achteruit. Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het navigatiesysteem is met het audiosysteem gecombineerd. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Er is ook cruise control aan boord, om met een constant tempo ontspannen en zuinig te rijden. Ook dashboard met spraakbediening, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening horen tot de voorzieningen op deze auto.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Ford C-Max samen. Rempedaal, handrem - allemaal niet meer nodig bij stilstaan op een helling. De hill hold control zet 'm onbeweeglijk en veilig vast tot u weer gas geeft. Bij een noodstop levert de Brake Assist automatisch nóg meer remkracht om de remweg te verkorten.

U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren.

= Bedrijfsinformatie =

Hoewel aan de informatie van de website de grootst mogelijke zorg word besteed , kan Schuring Occasions niet aansprakelijk worden
gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. De uitvoeringsspecificatie van de aangeboden auto's zijn zorgvuldig aangegeven, echter onder het voorbehoud dat meer of minder extra's nimmer tot een lagere of hogere prijs kan leiden. Om teleurstelling te voorkomen dient u voor aankoop zelf

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford C-Max | Opgefrist

Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.

Autotest | Ford C-Max Opgefrist

De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.

Plus

  • ruim en praktisch
  • uitstekende rijeigenschappen
  • zeer comfortabel

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.

Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.

Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.

Deel deze advertentie