Bouwjaar | 29-05-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.312 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GH-581-R Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 9.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-05-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.312 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GH-581-R Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Harrie Dijk - Betrouwbaar onderweg |
Contactpersoon | De heer H. Dijk |
Adres | Kluversweg 4B |
Postcode | 7447 JK |
Plaats | Hellendoorn |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 654865 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.harriedijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2013 - jun 2018
Modelcode: B232
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 175 x 160 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.179 kg
Laadvermogen: 581 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 635 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Ford heeft door de jaren heel wat onvergetelijke modellen gepresenteerd. En aan die gewoonte komt geen eind. 'Go Further?, zeggen ze zelf. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook elektrisch bediende ramen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
U vindt in deze auto ook airconditioning. Met cruise control rijdt u rustiger en meer ontspannen, en bovendien zuiniger. Ook is de Ford uitgerust met: verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen.
= Bedrijfsinformatie =
Bent u enthousiast geworden over deze auto? Wij nodigen u van harte uit om bij ons in Hellendoorn om een proefrit te maken. De auto's van Autobedrijf Harrie Dijk worden tegen de scherpst mogelijk prijs aangeboden. Wij zijn volledig transparant over hetgeen waarvoor u betaald. Ons zekerheidspakket zorgt ervoor dat de auto naar wens wordt afgeleverd. Bij ons heeft u de keuze of u de auto wil laten afleveren met een beurt volgens fabrieksschema en of u gebruik wil maken van 1 jaar BOVAG-garantie. Bij garantie heeft u recht op onze "Dichtbij Garantie Service". Woont u niet in de gemeente Hellendoorn of omstreken, dan kunt u de auto bij u in de buurt laten repareren. De kosten zijn dan uiteraard voor ons rekening. Wij kunnen u ook helpen bij het volgende:
- Inruilauto (online) laten taxeren
- Financieringsaanvraag
- Private lease aanvraag
- Financial lease aanvraag (zakelijk)
- Operational lease aanvraag (zakelijk)
Wil je wat meer weten over ons bedrijf? Autobedrijf Harrie Dijk is sinds 1992 een full-service autobedrijf met inmiddels een voorraad van ruim 100 auto's. Het gaat hier vaak om zeer jong gebruikte occasions. Deze auto's hebben een volledig bekend historie, komen meestal van de eerste eigenaar en zijn dealeronderhouden. Wij zijn een enthousiast familiebedrijf met de service van een dorpsgarage met als doel een jaarlijkse verkoop van 1.000 auto's. Benieu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford B-Max | Moderne architectuur
Moderne architectuur is vrijwel altijd een lust voor het oog. Maar slechts een enkele keer biedt het daadwerkelijk meer functionaliteit boven bestaande ontwerpen. Ford komt nu met een auto met een stukje bijzondere architectuur: de B-Max heeft voorin scharnierende deuren, achter schuifdeuren en daar tussenin helemaal niets! Bovendien zou dit ruimtewondertje even goed rijden als de beste personenauto.
De B-Max is een fractie kleiner dan de directe concurrenten. Daardoor is de auto beter handelbaar, zuiniger en gemakkelijker te parkeren. Toch biedt de B-Max meer ruimte en is die ruimte bereikbaar.
Plus
- ruim en praktisch
- sublieme wegligging
- nette prestaties, beschaafd verbruik
Min
- stuurwiel onvoldoende verstelbaar
- forse prijs
- openen/sluiten achterklep vraagt veel spierkracht
Conclusie
Ford introduceert de B-Max: een compacte MPV die zich onderscheidt met een bijzondere opzet. De B-Max is een fractie kleiner dan de directe concurrenten. Daardoor is de auto beter handelbaar in druk verkeer en gemakkelijker te parkeren. Toch biedt de B-Max meer ruimte en is die ruimte dankzij slimme deuren (voor scharnierend, achter een schuifdeur en geen B-stijl) gemakkelijker te bereiken.
De dieselmotor voldoet, maar is niet beter of slechter dan die van de concurrentie. De 1.0 liter driecilinder benzinemotor is juist een aanrader. Alhoewel in de praktijk niet zo zuinig als in de folder wordt beloofd, is de B-Max 1.0 EcoBoost wel zuiniger dan de meeste tegenstrevers. De prestaties zijn echter minstens zo goed.
Het allerbelangrijkste voordeel van de B-Max is dat het een Ford is. Net als de andere modellen van Ford is ook dit de best sturende auto in zijn segment. Het weggedrag is uitstekend voor een auto als deze en dat komt zowel het comfort als de veiligheid ten goede.