Bouwjaar | 15-01-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.107 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 91-HNR-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 79 kW (108 pk) |
€ 4.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-01-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.107 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 91-HNR-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 79 kW (108 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wim Roetert Auto's |
Contactpersoon | Roetert |
Adres | de Meente 17 |
Postcode | 8121 EV |
Plaats | Olst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12075891 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wimroetert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 176 x 162 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.650 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Velours
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Mooie Fiat Sedici.
Van binnen en buiten in een nette staat voor de leeftijd.
Afkomstig van de 1e eigenaar.
Onderhoudsboeken aanwezig.
Laatste beurt bij 195.443km.
Voorzien van onderhoudsvrije distributieketting.
APK geldig tot 17-01-2025.
Nieuwsgierig geworden? Bel of mail ons!
- Voor meer auto's kijk op onze website www.wimroetert.nl.
- Wij zijn WEL blij met uw inruilauto!
- Wij betalen ook toe op een duurdere auto!
- Stel ons even op de hoogte van uw komst, dit omdat wij veel onderweg zijn om auto's te halen.
- Wij zijn elk moment van de dag bereikbaar op 06-53735703 en bij geen gehoor op 06-12075891
- Een autoverzekering tegen de scherpste premie kunt u bij ons afsluiten.
- Like en Volg ons op Facebook of Twitter en u bent direct op de hoogte van ons nieuwe aanbod
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Sedici | Geen woorden, maar daden
Fiat belooft heel wat met de nieuwe Sedici. De auto ziet er niet alleen stoer uit, maar moet dat ook waarmaken. De Sedici zou sturen als een sportwagen, maar staat tegelijkertijd z'n mannetje in het terrein. Daarbij zou de auto goed presteren en toch zuinig omgaan met brandstof. Tenslotte claimt de Sedici de ruimte van een stationcar. Komen die woorden bekend voor? Dat kan kloppen, want de Fiat Sedici toont veel gelijkenis met de eerder geteste Suzuki SX4.
De Fiat Sedici is hoger dan een gewone auto, maar lager dan een SUV. En zo rijdt hij ook: een hoge zit en toch een prima weggedrag. Met optionele 4x4 zelfs vaardig in het terrein.
Plus
- alle voordelen van een SUV
Min
- geen van de nadelen van een SUV
Conclusie
Fiat en Suzuki hadden beide hetzelfde goede idee en bundelden de krachten om dat idee te realiseren. Suzuki noemt het eindproduct SX4, Fiat komt nu met de gelijkwaardige Sedici. Beide bieden alle voordelen van een SUV, namelijk: een hoge zit, veel binnenruimte en de veiligheid van vierwielaandrijving. Beide kennen geen van de nadelen van een SUV zoals een slechte wegligging of een hoog brandstofverbruik. Beide hebben eenzelfde prijsstelling.
Net als de eerder geteste Suzuki, maakt ook deze Fiat alle beloften waar en zijn nauwelijks echte nadelen aan de auto te vinden. Na lang zoeken zijn de beperkte verstelmogelijkheden van het stuurwiel en de verbruikscomputer die alleen het huidige verbruik weergeeft de grootste minpunten.
Daarom resteert de vraag: moet het de Suzuki of de Fiat worden? Het antwoord op die vraag is puur persoonlijk: de aankleding en uitstraling verschilt iets. En wellicht is het met de ene dealer beter zaken doen dan met de andere?