Bouwjaar | 04-07-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 27.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-07-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Russcher Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 76 |
Postcode | 7951 TA |
Plaats | Staphorst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 465368 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.russcherautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Modelreeks: mrt 2022 - 2024
Cabine: dubbel
Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 69 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L3H1
Wielbasis: 328 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Laadvermogen: 1.285 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 04-07-2024
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
6-zitplekken | 6-persoons
Staat op voorraad.
o Dubbele cabine, 6 persoons uitvoering
o Handgeschakeld, 6 versnellingen
o Bijrijdersbank
o Zijschuifdeur, rechts
o FM radio met DAB
o Bluetooth
o Audiobediening achter stuurwiel
o Cruise control en snelheidsbegrenzer
o Airconditioning
o Achterruiten getint
o Licht- en regensensor
o Centrale vergrendeling met afstandsbediening
o Elektrisch bedienbare ramen, voor
o Bestuurderstoel in hoogte verstelbaar
o Armsteun voor bestuurdersstoel
o 2 armsteunen, achterbank
o Stoelbekleding: Stof, grijs/zwart
o Mistlampen voor
o Elektrisch verstelbare buitenspiegels
o Elektronisch stabiliteit programma ESP
o Antiblokkeersysteem ABS
o Volwaardig reservewiel
o Scheidingswand met raam
o Bumpers voor/achter in kunststof, zwart
o Bescherm strips op de flanken in kunststof, zwart
o Buitenspiegelbehuizing in kunststof, zwart
o Airbag bestuurders- en passagierszijde
o 12V aansluiting
o USB aansluiting 2x
o Enz.
Accessoires mogelijk: trekhaak, betimmering enz.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Scudo | Makkelijk scoren
Een makkelijke manier om geld te besparen en het milieu te ontzien is om elektrisch te gaan rijden. Bovendien is het een manier om goede sier te maken bij klanten! Het aanbod van elektrisch aangedreven busjes groeit daarom snel. Nu Fiat een geheel nieuwe generatie van de Scudo introduceert, is die naast de conventionele motoren ook leverbaar met elektromotor.
De Fiat e-Scudo is een bus die dankzij elektrische aandrijving voordeliger en comfortabeler rijdt dan een standaard bus. Even ruim als de diesel-versie, maar iets minder laadgewicht.
Plus
- enorme vooruitgang t.o.v. dieselmotor
- ruim en praktisch
Min
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
- Minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen, Opel en Peugeot
Conclusie
Fiat introduceert de geheel nieuwe Scudo en dat is... weinig opmerkelijk nieuws! Omdat Fiat deel uit maakt van de Stellantis groep, biedt de Italiaanse fabrikant exact dezelfde bus aan als andere merken van hetzelfde moederbedrijf. De onderlinge verschillen zijn minimaal en beperken zich tot de aankleding. De techniek is identiek.
Dat wil echter niet zeggen dat er iets mis is met de Fiat Scudo! Dit is qua ruimte en rijeigenschappen een prima bus. Dankzij de introductie van een elektrisch aangedreven versie is een grote sprong vooruit gemaakt in comfort en efficiency. Daarbij is elektrisch rijden een makkelijke manier om het groene imago van een bedrijf te verbeteren. Dus toen Fiat de kans schoon zag om met minimale investeringen een geheel nieuwe generatie Scudo te introduceren, greep het die kans. Makkelijk scoren toch?