Bouwjaar | 18-08-2000 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 293.295 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 40-VR-XL |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
€ 875,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-08-2000 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 293.295 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 40-VR-XL |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Theo Sonder Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eenhuisstraat 10 |
Postcode | 7665 PZ |
Plaats | Albergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51184097 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Fiat Scudo Bestel 2.0 JTD HDI EL VAN Rijdbare zijschade
- Kenteken: 40-VR-XL
- Merk: Fiat
- Model: Scudo Bestel
- Tellerstand: 293295 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs Metallic
- Kleur interieur: grijs
- Interieurnaam: stof
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 69 kW / 94pk
- Ledig gewicht: 1320 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 181 cm
- Laadruimte hoogte: 142 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 122 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Exterieur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Kunststof tussenwand met raam
- Lichtmetalen velgen
- Schuifdeur
- Trekhaak
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Radio CD speler
Interieur
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Koplampverstelling
Deze Fiat Scudo heeft een linker zijschade, waarbij het achterscherm en deur beschadigd zijn. (zie foto 1,2 en 3) de rechter voordeur heeft een lichte beschadiging. De bestuurdersstoel heeft slijtage. Verder zie de bestelwagen er keurig uit van binnen en buiten.
Motor loopt goed en auto is dan ook gewoon rijdbaar, wel is er slijtage aan een ophangrubber wat een lichte dreun in de tot gevolg heeft.
Het is een 2.0 JTD HDI 69 KW 94 PK Euro 3 EL VAN uitvoering voorzien van: ABS, schuifdeur rechts, 2 deuren achter, kunststof tussenwand met raam, alum. velgen, radio/CD, elektr. ramen en centr. vergrendeling op afstand.
Origineel 293295 KM gereden met NAP Pas.
APK verlopen.
Voor meer info 0651184097.
Theo Sonder Auto's
Eenhuisstraat 10
7665PZ Albergen
0651184097
info@theosonder.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Scudo | Makkelijk scoren
Een makkelijke manier om geld te besparen en het milieu te ontzien is om elektrisch te gaan rijden. Bovendien is het een manier om goede sier te maken bij klanten! Het aanbod van elektrisch aangedreven busjes groeit daarom snel. Nu Fiat een geheel nieuwe generatie van de Scudo introduceert, is die naast de conventionele motoren ook leverbaar met elektromotor.
De Fiat e-Scudo is een bus die dankzij elektrische aandrijving voordeliger en comfortabeler rijdt dan een standaard bus. Even ruim als de diesel-versie, maar iets minder laadgewicht.
Plus
- enorme vooruitgang t.o.v. dieselmotor
- ruim en praktisch
Min
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
- Minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen, Opel en Peugeot
Conclusie
Fiat introduceert de geheel nieuwe Scudo en dat is... weinig opmerkelijk nieuws! Omdat Fiat deel uit maakt van de Stellantis groep, biedt de Italiaanse fabrikant exact dezelfde bus aan als andere merken van hetzelfde moederbedrijf. De onderlinge verschillen zijn minimaal en beperken zich tot de aankleding. De techniek is identiek.
Dat wil echter niet zeggen dat er iets mis is met de Fiat Scudo! Dit is qua ruimte en rijeigenschappen een prima bus. Dankzij de introductie van een elektrisch aangedreven versie is een grote sprong vooruit gemaakt in comfort en efficiency. Daarbij is elektrisch rijden een makkelijke manier om het groene imago van een bedrijf te verbeteren. Dus toen Fiat de kans schoon zag om met minimale investeringen een geheel nieuwe generatie Scudo te introduceren, greep het die kans. Makkelijk scoren toch?