Bouwjaar | 24-02-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.208 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-ZPN-52 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 964 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-02-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.208 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-ZPN-52 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 964 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autovakmeester Lenis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koematen 30 |
Postcode | 8331 TK |
Plaats | Steenwijk |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19413467 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autobedrijflenis.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Fiat Panda 0.9 TwinAir Lounge
- Kenteken: 3-ZPN-52
- Merk: Fiat
- Model: Panda
- APK tot: 22-02-2025
- Tellerstand: 150208 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 964 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: 312A6000
- Vermogen: 44 kW / 60pk
- Ledig gewicht: 930 kg
- Max. trekgewicht: 800 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 3.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 365 cm
- Hoogte: 1551 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 88 - 95 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Afst. bed. voor centr. deurvergr.
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Extra getint glas achter
- Mistlampen voor
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
Autovakmeester Lenis
Koematen 30
8331TK Steenwijk
0619413467
info@autobedrijflenis.nl
autobedrijflenis.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Panda | De laatste, de beste
De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...
De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.
Plus
- overzichtelijk en wendbaar
- stil en zuinig
- toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto
Min
- merkbaar op leeftijd
- nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
- eenvoudige uitrusting
Conclusie
Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.
En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.