Fiat 500c LA Prima 42 kWh

€ 25.990,-

Bouwjaar 28-10-2021
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.362 km
Deuren 2
Kenteken P-090-BZ Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 87 kW (118 pk)

Fiat 500c LA Prima 42 kWh


€ 25.990,-

Algemeen

Bouwjaar 28-10-2021
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.362 km
Deuren 2
Kenteken P-090-BZ Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 87 kW (118 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stadsauto Twente
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industriestraat 12
Postcode 7582 CR
Plaats Losser
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 39276586 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stadsautotwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 308 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 363 x 168 x 153 cm
Wielbasis: 232 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.305 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.730 kg

Accu
Accu: 42 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 85 km actieradius per uur, compleet vol in 11 uur en 40 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 409 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 54 minuten

Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,636363636364 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

De prijs is inclusief € 2000,- subsidie.
Het is de combinatie van rijplezier en elegantie die Italiaanse auto's zo onweerstaanbaar maakt. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Fiat 500 C is voorzien van verwarmbare voorstoelen. Een aantrekkelijke optie is het elektrisch bedienbare cabriodak, waarmee u eenvoudig kiest tussen open of gesloten rijden. In deze Fiat profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

De indeling van het digitale dashboard is zo ingericht dat u met één blik precies weet wat u weten wilt. Bij het inparkeren laat de achteruitrijcamera precies zien hoeveel meter... decimeter... centimeter ruimte er nog is! Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Dankzij Connected Services weet u precies waar uw auto geparkeerd staat. Ook andere functies, zoals bandenspanning en brandstofniveau, zijn via de app altijd onder handbereik. Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen navigatiesysteem vertelt u alles! De uitrusting van deze Fiat is met automatische airconditioning, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel behoorlijk compleet.

Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van u overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met u mee, zodat u tijdig kunt reageren op noodsituaties. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u erop door ze op het dashboard te projecteren. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Vermoeidsheidsherkenning neemt tekenen van vermoeidheid waar bij de bestuurder. Het systeem voorkomt dat er daardoor ongelukken gebeuren. Ook helpen het dodehoekdetectie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u ons voor een

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat 500C | Tussen klassiek en modern

Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?

Autotest | Fiat 500C Tussen klassiek en modern

De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.

Plus

  • innemend uiterlijk
  • uitstekend weggedrag
  • modern infotainment-systeem

Min

  • matige prestaties
  • beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
  • zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl

Conclusie

Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.

Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...

Deel deze advertentie