Bouwjaar | 26-08-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.795 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 9-XGR-75 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-08-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.795 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 9-XGR-75 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wolsma Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dahliastraat 27A |
Postcode | 7641 VZ |
Plaats | Wierden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22123268 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wolsmaautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3546 x 1627 x 1488 cm
Wielbasis: 230 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
* FIAT 500 1.4 16V LOUNGE OPEN AIR
* BOUWJAAR 2009
* 226000 KM
* APK TOT 26-07-2024
* STUURBEKRACHTIGING
* AIRCO
* BOARDCOMPUTER
* CENTRALE VERGRENDELING
* OP AFSTAND MET DE SLEUTEL
* LEDEREN BEKLEDING
* AIRBAGS
* FIAT RADIO/CD SPELER
* MULTIFUNCTIONEEL STUUR
* TELEFOON VOORBEREIDING
* GETINT GLAS
* ELEK STOFFEN ROOD CABRIODAK
* DIGITAAL DASHBORD
* ELEK RAMEN
* ELEK SPIEGELS
* VERWARMDE BUITENSPIEGELS
* 4 HOOFDSTEUNEN
* HANDGESCHAKELD
* 12V AANSLUITING
* CROOM KLINKEN
* CROOM SPIEGELS
* LICHT METALEN VELGEN
* BUMPERS IN KLEUR
* CROOM DESIGN
* PARKEERSENSOREN
* BEL VOOR EEN AFSPRAAK 0622-123268
* OPENINGSTIJDEN VAN MAANDAG TOT VRIJDAG VAN 10.00 TOT 17.00 UUR
ZATERDAGS VAN 10 TOT 14.00 UUR
ZONDAGS GESLOTEN
* OF MAIL VOOR EEN AFSPRAAK NAAR WOLSMAAUTOS@GMAIL.COM
* WOLSMA AUTOS
* DAHLIASTRAAT 27A
* 7641 VZ WIERDEN
* TEL 0622-123268
= Bedrijfsinformatie =
* BEL VOOR VERDERE INFO OF EEN AFSPRAAK GRAAG BELLEN VOORDAT U KOMT SOMS ZIJN WIJ ONDERWEG.
* KIJK VOOR MEER FOTOS OP WWW.WOLSMAAUTOS.NL
* OOK VOOR DIVERSE SETS SPORTVELGEN EN ONDERDELEN
* WWW.WOLSMAAUTOS.NL ONDER ONDERDELEN EN DIVERSEN
* TEVENS AUTOS TE KOOP GEVRAAGD WWW.WOLSMAAUTOS.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...